Gå til innhold

Få venner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært spesielt sosial av meg og jeg begynner å bli lei av ensomheten. Har en samboer som er veldig sosial så jeg merker det ekstra mye nå.

Jeg er snart 22 år og er student. Har en god venninne som jeg mye med, men jeg vil få et større nettverk...

Men spørsmålet er hvordan man treffer nye folk, og jeg syntes det er litt vanskelig. Hvis det er noen her (kvinner) som kjenner seg igjen og vil kanskje slå av en prat, ta kontakt så sender jeg PM :)

Anonymous poster hash: 1486d...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(ikke kvinne)

Vanligste formen er vel å stikke ut på byn og komme i kontakt med andre der, eller bruke venner og bekjente til å bli introdusert for deres venner. Ellers kan du prøve deg på aktivitetsvenner.no. Mange jenter som søker etter kun venninner der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er utfordrende selv. Jeg er menneskesky og trives godt alene. Jeg tilbringer enormt mye tid med samboer som er like asosial. 

Jeg drikker ikke og er ikke så fan av fulle folk, så ut på byen er uaktuelt for min del. Men du er jo student da? Spør om hjelp, tips eller råd fra andre på skolen? Har du en hobby finnes det garantert en eller annen gruppe eller noe som du kan bli med i :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært spesielt sosial av meg og jeg begynner å bli lei av ensomheten. Har en samboer som er veldig sosial så jeg merker det ekstra mye nå.

Jeg er snart 22 år og er student. Har en god venninne som jeg mye med, men jeg vil få et større nettverk...

Men spørsmålet er hvordan man treffer nye folk, og jeg syntes det er litt vanskelig. Hvis det er noen her (kvinner) som kjenner seg igjen og vil kanskje slå av en prat, ta kontakt så sender jeg PM :)

Jeg spør meg selv om det samme en gang i blant, men nordmenn er svært vanskelige å komme innpå i starten, så det ER vanskelig. Nå er kanskje venner i Norge mest interessant, men å få venner i utlandet er så utrolig lett. Og da tenker jeg ikke på trashy sydentur til Magaluf. Reis rundt, GJERNE alene, og du kommer i kontakt med så mange, så lett. Særlig USA :P Men det er jo både kostbart og kanskje ikke så praktisk... Jaja :fnise: 

Anonymous poster hash: c803a...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engasjer deg; idrett, politikk, organisasjonsarbeid, frivillig jobbing i studentkafé etc, hobby.

Anonymous poster hash: 1f645...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...