Gjest Yellowrose Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Hva vil du gjerne ha i julestrømpa i år? det blir så mye godteri fra før så jeg kunne godt tenke meg å få: ansiktskrem, økologisk godteri og noe å lese i!
Shai Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg ønsker meg masse godteri som vanlig, men også en god lypsyl og noe koselig å lese i
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Har ikke julestrømpe vi. Barna må vente med gavene til vi har spist og sunget noen få julesangerAnonymous poster hash: 9a1b5...679
Anglofil Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Har aldri fått gaver i julestrømpa, kun godteri. Mvh Yvonne 2
altflyter Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg ønsker meg en julestrømpe i det hele tatt 1
Gjest C'est la vie:) Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Nemi Hinter litt til mannen om det. Vi lager julestrømpe til hverandre i år.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Skrevet 8. oktober 2015 ønsker meg brownies kakemiks for å spise halve deigen og så steke resten og chips alle varianter Anonymous poster hash: 1b6af...555
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg er vant med å få godteri i julestrømpen og er godt fornøyd med det
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg ønsker meg seriøst en seriøs mann Anonymous poster hash: 3cefc...5db 1
Pottah Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Lesestoff, gjerne en bok jeg ønsker meg eller et blad/tegnerserie og litt av favorittgodiset
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Det jeg pleier å få er et par filmer/serier jeg ønsker meg, sjokoladekuler og noe annet smått som jeg har sagt at jeg ønsker meg. I fjor fikk jeg en kjempegod te og fine ullsokker. Jeg er ikke så glad i godteri bortsett fra potetgull, så jeg har sagt at jeg ikke vil ha så mye av det. Det blir vel også noen filmer i år, så jeg bør vel begynne å fundere litt på dette snart. Resten har jeg ikke tenkt på enda, men det pleier vanligvis å komme rundt desembermåned. Jeg synes nesten morgenen 1. juledag, da jeg og søsteren min får julesokken, er bedre enn julaften. Helt klart den tradisjonen jeg liker best. Anonymous poster hash: 3e264...7c8
*Emma* Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Ingen gaver i julestrømpe men alltid juleutgaven av Nemi og en eller annen liten sjokolade eller noe. Det er alltid meg som handler inn til julestrømper i huset (også til megselv Spennende).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå