Gå til innhold

Høstsko som funker til en med kroneis-fasong?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kler virkelig ikke skinny jeans... Jeg er normalvektig, men har kraftige bein med enda kraftigere og høye hofter, med en kort og spinkel overkropp oppå. Jeg har faktisk gått i bootcut-jeans helt frem til på vårparten, da jeg (noen år for sent :blush:) innså at jeg var den eneste som brukte det :blush: 

Så da går jeg rundt som en kroneis, da :lol:  Med store føtter i tillegg blir det faktisk som en kroneis med klovnesko :lol:

I sommer brukte jeg mye litt halvpene sko med halvhøy hæl for å "forkorte" føttene litt, men nå er det blitt alt for kaldt. Derfor lurer jeg på hva som funker av høst- og vintersko (eller fottøy generelt, da) til en med min fasong?

Ser de fleste her omkring går med joggesko, converse eller lignende, men jeg ønsker noe som er litt penere og med litt hæl på, men samtidig komfortabelt.

Hva kan fungere? Jeg synes høye støvletter er kjempefint på andre, men jeg synes jeg selv bare ser kort og bred ut i det.

Hva med ankelstøvletter, kan det fungere? Og hvor vide skal de være? Skal buksa være inni støvlettene, eller litt sånn krølla over kanten? Synes det siste ser rart ut, men en videre modell vil kanskje forsterke "kroneis i stativ"-looken, eller?

Blæ... gleder meg til bootcut blir stuerent igjen :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bootcut er stuerent for tiden.

• Liker 2
Skrevet

Joda, jeg leste om det i en annen tråd her, men har ikke sett noen som faktisk bruker det heromkring. Er ikke helt komfortabel med å være den eneste med bootcut enda en gang, så jeg venter litt til det blir mer vanlig. Dessuten har jeg jo nå en del skinny jeans som ikke er helt modne for utskiftning enda, og jeg må jo ha noe på beina når jeg bruker dem.

Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du vente til noe "blir vanligere" når det passer deg bedre og er tilgjengelig? Kan ikke fatte og begripe en slik innstilling. De virkelig velkledde kler seg til egen kropp og egen smak, og tar trendene påvirke kun detajer og deler av garderoben.

Nå har du jo i tillegg muligheten til å "ligge forann" moten..Er det også negativt i dine øyne?

Anonymous poster hash: fed64...d73
Skrevet

He he, ventet på den :-)

Fordi jeg virkelig, virkelig ikke har peiling på klær (utover å se at bootcut funker bedre enn skinny), og det ikke ville falle noen inn i måneskinn å tenke på meg som "virkelig velkledd" og "foran moten" :laugh:

Altså, hadde jeg greid å finne klær som så bra ut på meg hadde jeg selvsagt gått i det uavhengig av moten. Men når antrekket blir rart uansett, kan det jo i det minste bestå av plagg som ikke skiller seg så alt for mye ut selv om kombinasjonen blir snål.

Dessuten trenger jeg som nevnt fottøy som funker til de buksene jeg allerede har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...