Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Når jeg holder på med noen, så kommer det til et punkt hvor jeg blir så glad i personen at jeg er så redd for å miste han. Når han da for eksempel drar på ferier eller fest uten meg. Så sitter jeg igjen med en følelse av tristhet. Jeg er ikke redd for at han skal være utro eller rote med noen. Jeg er egentlig mest redd for at han skal ha det så gøy at han finner ut at han ikke trenger meg, eller finner noen andre som er mer givende. Jeg føler meg ikke bra nok. Og føler at det bare er et tidsspørsmål før han finner ut at jeg ikke er så veldig spesiell og dermed ikke vil ha noe mer med meg å gjøre.

Dette er ikke noe jeg viser. De kan reise så mye de vil, feste med hvem/hvor de vil osv. Jeg bare syntes det er så utrolig kjipt at jeg sitter igjen med denne følelsen. Jeg vil jo at han skal ha det bra. Jeg vil ha et forhold der vi kan glede oss på den andres vegne. Jeg er bare redd for at han skal finne ut at han egentlig har det bedre uten meg. Jeg har heller ingen forståelse for hvordan noen kan være glad nok i meg til å ikke stikke.

Vet ikke helt hvordan jeg skal jobbe med dette. Er jo såklart meg som er problemet. Og mitt selvbilde. I tillegg til at jeg har et veldig dystert syn på forhold, der jeg tenker at det kommer til å forekomme utroskap eller at den ene mister følelsene og drar sin vei.

Noen som kjenner seg igjen? Eller har noen råd og tips å komme med så jeg slipper å sitte og tenke på han når han drar og i stedet kan glede meg på hans vegne og tenke på de tingene jeg styrer på med i stedet?

Anonymous poster hash: f1f80...5c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips ifra meg at gjør han noe du et beskymret over er det til det beste, lev livet videre og ta det som en erfaring rikere! Sefølgelig kan det da være trist! Tenk på den saken om du sitter en kveld og er redd for noe av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...