AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #21 Skrevet 7. oktober 2015 Nei, jeg bryr meg overhode ikke om hva slags sko han bruker. Anonymous poster hash: a363c...c49
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #22 Skrevet 7. oktober 2015 Helt ærlig så er det veldig sjeldent jeg i det hele tatt legger merke til eller ser ned på skoene til noen. Hvis det er noen døds kule og spesielle sko så har det hendt jeg har lagt merke til det og sagt "kule sko!", men hvis det er helt vanlige eller stygge så tenker jeg ikke noe over det what so ever. Det har vel skjedd en gang i hele mitt liv at jeg kan huske jeg har tenkt "stygge sko" eller "jøss hvorfor går han i de skoa?", og det var på en blitzer som egentlig hadde ganske rik familie men gikk med sko så hullete og ødelagte i limet at 2/5 av foten hans stakk utenfor. Anonymous poster hash: 03822...233
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #23 Skrevet 15. oktober 2015 Har aldri tenkt på sko. Anonymous poster hash: 981a8...687
Petra75 Skrevet 15. oktober 2015 #24 Skrevet 15. oktober 2015 Jeg føler kanskje dere jenter ser veldig mye på dette, mens gutter generelt ikke tenker over det? Anonymous poster hash: 753fd...85b Sikker på det? Jeg vet om mange menn som digger det hvis dama kommer i høye hæler. Tror også mange menn hadde reagert negativt hvis hun hadde kommet i pen kjole og gamle Nike-sko. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #26 Skrevet 15. oktober 2015 Interessant at noen av damene legger merke til sko og bryr seg om det, mens andre ikke! Anonymous poster hash: 753fd...85b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #27 Skrevet 17. oktober 2015 Interessant at noen av damene legger merke til sko og bryr seg om det, mens andre ikke! Anonymous poster hash: 753fd...85b Var det... uventet? Noen damer liker pærer, andre ikke. Er ikke akkurat revolusjonerende vitenskap vi snakker her Anonymous poster hash: 925ee...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #29 Skrevet 17. oktober 2015 Ja, jeg legger merke til det. Er skoene skikkelig slitte så er ikke akkurat det en stjerne i margen. Joggesko går fint til hverdags (hvis man skal på butikken o.l, litt annerledes hvis man jobber på kontor eller noe sånt) og både jeg og mannen bruker det ofte. Jeg aller mest fordi jeg har problemer med korsryggen og gode sko gjør at jeg nesten ikke har smerter. Vi er begge også veldig sporty og kler oss sånn ellers, så det passer godt innAnonymous poster hash: ff207...239
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #30 Skrevet 17. oktober 2015 Interessant at noen av damene legger merke til sko og bryr seg om det, mens andre ikke! Anonymous poster hash: 753fd...85b [/i Bryr meg ikke om sko. Går inn i butikken og finner noen jeg syntes er fine, uavhengig om andre syntes det. Kjøper kun sko om jeg må...Men de som er veldig opptatt av sko er nok det når det gjelder klær og sminke også. Det er derfor CBE tjener så fett! Maaaange lar seg påvirke, dessverre. Jeg er mer andre veien...unngår det andre har og det jeg ser på reklame. Ikke kult å komme med sko som alle andre har. Anonymous poster hash: 72f82...533
Alice123 Skrevet 17. oktober 2015 #31 Skrevet 17. oktober 2015 For meg er sko viktig. Jeg syntes valg av sko sier mer om personen enn en bukse eller t-skjorte. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #32 Skrevet 17. oktober 2015 Ja! Slaskete sko som har sett sine bedre dager, sier noe om hvor mye han tar vare på seg selv og andre ting også. Er han sløv med å få skaffet seg nye sko er jeg redd han er sløv på andre områder også. Har stemt i de tilfellene jeg har vært borti.Anonymous poster hash: 63ea4...97e
Gjest Gjest_TSX80 Skrevet 17. oktober 2015 #33 Skrevet 17. oktober 2015 Ja, men aksepterer en god del. Tror det verste er hvis mannen kommer med sokker med sandaler i. Anonymous poster hash: d738f...502 Jeg kan forstå dette.. hvis han går rundt med sandaler inni sokkene, hadde jeg også begynt å lure..
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #34 Skrevet 17. oktober 2015 Legger merke til skostr hos kvinner...ser rart ut hvis de har over 40 i str f.eks. Trekker ned men kan være de veier opp for det i personligheten da. Anonymous poster hash: cb034...934
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2015 #35 Skrevet 17. oktober 2015 Legger merke til skostr hos kvinner...ser rart ut hvis de har over 40 i str f.eks. Trekker ned men kan være de veier opp for det i personligheten da. Anonymous poster hash: cb034...934 Her gjelder det sko hos menn:-)Anonymous poster hash: 753fd...85b
pinar Skrevet 17. oktober 2015 #36 Skrevet 17. oktober 2015 Legger merke til det ja. Foretrekker sneakers. Er mest det jeg selv bruker også og får ofte kommentarer på sko, så har et inntrykk av at menn også legger merke til det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå