Gå til innhold

Legger dere damer merke til sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor viktig er sko for dere damene?:)

Anonymous poster hash: 753fd...85b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig viktig!

Anonymous poster hash: a076d...e8b

• Liker 7
Skrevet

Jeg legger veldig fort merke til det. Vanlige joggesko utenom trening/turgåing synes jeg er skikkelig kjipt på både menn og kvinner.

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor er det viktig?

Anonymous poster hash: d1b8c...4e9
Skrevet

Sko har mye å si for helhetsinntrykket.

Anonymous poster hash: 0c8c0...7cd
  • Liker 3
Skrevet

Legger merke til sko, ja, som resten av antrekket. Jeg bryr meg ikke mye om klær, men både klær og sko bør være rene, hele, og nogen lunde passende til situasjonen. Om han stiller opp med hullete eller møkkete joggesko når vi skal spise ute, synes jeg ikke det er noe særlig, på samme måte som om han stilte i bukser med flekker på, eller tskjorter med hull i. Joggesko er helt greit, så lenge de er rene og hele. Og det ikke er snakk om kleskode som forbyr joggesko. 

Anonymous poster hash: 0ee12...600
  • Liker 1
Skrevet

Legger raskt merke til standard joggesko eller om noen har på veldig "pene"sko. Sko viser jo ofte deler av stilen til en person, så det får tillagt noe viktighet.

Skrevet

Ja!

Anonymous poster hash: e23cf...afe
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Sko i seg selv er vanligvis ikke noe jeg legger veldig merke til, men de kan dra helhetsinntrykket opp - eller ned. Da jeg var i Paris i fjor syntes jeg mennene der jevnt over virket veldig velkledd, selv når de gikk i t-skjorte og jeans, og innså etterhvert at det hang mye sammen med at de brukte "skikkelige" sko heller enn joggesko.

Endret av Daria
  • Liker 4
Skrevet

Ja absolutt :)

Anonymous poster hash: 19753...659
Skrevet

Ja,jeg legger merke til sko.Å f.eks.møte til første date i slitte møkkete joggesko synes jeg ingenting om.På den annen side,så skal det ganske stygt skotøy til før jeg virkelig lar det trekke ned inntrykket av personen.

Skrevet

Ja, men aksepterer en god del. Tror det verste er hvis mannen kommer med sokker med sandaler i.

Anonymous poster hash: d738f...502
Skrevet

hvis de er veldig stygge eller veldig fine legger jeg merke til dem...

Anonymous poster hash: fd938...b65
Skrevet

Noen ganger.

Jeg syns joggesko kun skal brukes til trening eller når man går turer feks, så det er sånt jeg legger merke til. Trenger ikke væredyre pensko liksom, kan godt være litt sneakersaktig, men ikke typiske joggesko. Men når jeg sitter her og tenkre så klarer jeg ikke husk hva slags sko han jeg dater hadde på seg sist jeg så han. Men det var ikke joggesko.

Anonymous poster hash: 1237d...460
Skrevet

Jeg legger merke til det, helt klart. Attraktivt med en mann som vet å kle/sko seg. Men det er overhodet ingen dealbreaker.

Anonymous poster hash: 31828...754

Skrevet

Jeg liker faktisk joggesko skikkelig godt. Men det må være skikkelige, freshe joggesko hvis man skal på date da, og det bør kle stilen. Til vanlig driter jeg egentlig i om joggeskoene er litt møkkete. Det finnes andre kvaliteter jeg setter høyere hos folk. Jeg har et litt ironisk forhold til stil. Kan lett falle for en fyr med skikkelig harry bart, hockeysveis og grilldress, nettopp fordi han tør å kle seg akkurat sånn, så lenge det er noe ved resten av fyren som er litt kult og ungdommelig. En kul, humoristisk personlighet hjelper. Liker ikke folk som tar seg selv for selvhøytidelig, da blir det full kræsj.
Synes også komboen av flipflops og skatesokker på gutter/menn er jævlig hett.
Og når jeg leser det jeg har skrevet, skjønner jeg også hvorfor jeg er singel.

Anonymous poster hash: b4689...fd8
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men aksepterer en god del. Tror det verste er hvis mannen kommer med sokker med sandaler i.

Anonymous poster hash: d738f...502

Man blir lagt merke til, ihvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler kanskje dere jenter ser veldig mye på dette, mens gutter generelt ikke tenker over det? :)

Anonymous poster hash: 753fd...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...