AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Lurer på noe ang pris (fattig student her). Jeg vurderer å klippe lugg. Koster det mer å stusse håret for når man klipper lugg i tillegg eller betaler man bare for en klipp? Altså, kan jeg liksågodt stusse hele håret for samme prisen når jeg klipper luggen eller blir det billigere å bare klippe lugg? Tenkte egentlig å vente noen uker med stussinga men hvis jeg får den med på kjøpet er jo det fint Anonymous poster hash: a41f5...187
Forkengran Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Et tips (er ikke frisør) men gå og spør om de har noen læringer der som trenger øvelse det er mye billigere!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #3 Skrevet 9. oktober 2015 Ingen?? Anonymous poster hash: a41f5...187
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #4 Skrevet 9. oktober 2015 Et tips (er ikke frisør) men gå og spør om de har noen læringer der som trenger øvelse det er mye billigere! Sant det Anonymous poster hash: a41f5...187
SimTim Skrevet 10. oktober 2015 #5 Skrevet 10. oktober 2015 Chik hårstudio. 40 % rabatt for student. Anbefaler Sharon som er veldig effektiv og flink og alltid i godt humør 😊
peppermyntete Skrevet 11. oktober 2015 #6 Skrevet 11. oktober 2015 (endret) Du kan klippe hele håret inkludert lugg for vanlig sum, eller bare lugg for 50-100 kr de stedene jeg har sett prislister i alle fall. Edit; men finn deg en lærling! Myyye billigere og de har alltid en frisør som retter opp hvis noe er feil Endret 11. oktober 2015 av peppermyntete
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2015 #7 Skrevet 11. oktober 2015 Det er mange lærlinger som gjør det gratis vis du spør. De trenger å trene på det Anonymous poster hash: aaba4...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå