Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på noe ang pris (fattig student her).

Jeg vurderer å klippe lugg. Koster det mer å stusse håret for når man klipper lugg i tillegg eller betaler man bare for en klipp?

Altså, kan jeg liksågodt stusse hele håret for samme prisen når jeg klipper luggen eller blir det billigere å bare klippe lugg?

Tenkte egentlig å vente noen uker med stussinga men hvis jeg får den med på kjøpet er jo det fint :)

Anonymous poster hash: a41f5...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips (er ikke frisør) men gå og spør om de har noen læringer der som trenger øvelse :) det er mye billigere!

Skrevet

Ingen?? :)

Skrevet

Et tips (er ikke frisør) men gå og spør om de har noen læringer der som trenger øvelse :) det er mye billigere!

Sant det :)

Skrevet

Chik hårstudio. 40 % rabatt for student. Anbefaler Sharon som er veldig effektiv og flink og alltid i godt humør 😊

Skrevet (endret)

Du kan klippe hele håret inkludert lugg for vanlig sum, eller bare lugg for 50-100 kr de stedene jeg har sett prislister i alle fall.

Edit; men finn deg en lærling! Myyye billigere og de har alltid en frisør som retter opp hvis noe er feil :)

Endret av peppermyntete
Skrevet

Det er mange lærlinger som gjør det gratis vis du spør. De trenger å trene på det ;)

Anonymous poster hash: aaba4...dcd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...