AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Samboeren min og jeg overtok gården etter foreldrene hans for et par år siden. Vi har et voldsomt stort hus og har bygget om og modernisert og har blant annet fått bygget en 24 m2 stor walk-in garderobe til meg fordi jeg er veldig interessert i klær og mote. Og her kommer problemet: Jeg har veldig mye flotte klær og sko, bruker store summer hver måned på nye tilskudd til garderoben, men jeg gidder aldri å kle meg med noe av det lenger. Når jeg står opp om morgenen er det en rask dusj før jeg tar på en jeans og en enkel genser. Går stadig inn i garderoben og nyter synet, men gidder liksom ikke lenger å planlegge antrekk og nye kombinasjoner. Jeg handler mye men bruker ikke noe av det. Kan ikke gå gå pent kledd hvis man skal i butikken her. Da lurer folk på hvorfor jeg har pyntet meg. Dette er triste greier. Kjenner ikke meg selv igjen lenger.Anonymous poster hash: 39400...04e
peppermyntete Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 1) slutt å handle nye ting hele tiden. 2) begynn å "pynt" deg igjen. Folk blir vant til å se deg sånn. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 1) slutt å handle nye ting hele tiden. 2) begynn å "pynt" deg igjen. Folk blir vant til å se deg sånn. Signerer! Vær tro mot stilen din og slutt å handle så mye. Anonymous poster hash: cb9d4...891 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 KJære deg. Dette var sterk lesning. Du må ha det utrolig vondt, jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det må føles. Når jeg leste det med walk-in-closeten din greide jeg ikke lenger holde tårene tilbake. Jeg får så forferdelig vondt av deg, og skulle gjerne omfavnet deg og gitt deg en trøstende klem. Håper det hjalp litt å få skrevet det ned, og håper du får noen gode svar fra noen kyndige her inne. Du skal virkelig ikke trenge å gå rundt å ha det så vondt. Anonymous poster hash: 94d7c...8c3 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 KJære deg. Dette var sterk lesning. Du må ha det utrolig vondt, jeg kan ikke sette meg inn i hvordan det må føles. Når jeg leste det med walk-in-closeten din greide jeg ikke lenger holde tårene tilbake. Jeg får så forferdelig vondt av deg, og skulle gjerne omfavnet deg og gitt deg en trøstende klem. Håper det hjalp litt å få skrevet det ned, og håper du får noen gode svar fra noen kyndige her inne. Du skal virkelig ikke trenge å gå rundt å ha det så vondt. Anonymous poster hash: 94d7c...8c3 dagens. Anonymous poster hash: bc188...f9b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #6 Skrevet 8. oktober 2015 Hvorfor kan du ikke gå i fine klær på butikken? Jeg bor på et lite sted, og gjør det. Har inntrykk av at folk kler seg mer for slike småærender på et lite sted, nettopp fordi de alltid blir gjenkjent og møter noen de kjenner. Da jeg var i Oslo i helga, tenkte jeg over hvor mange som var veldig rufsete kledd både på T-banen og butikken. Om noen tror du har pyntet deg er det bare fordi de ikke er vant til å se deg kledd opp. Ingen spør meg hva jeg skal,for de er vant til å seg meg kledd fint Anonymous poster hash: 66625...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå