AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 La det inn her, litt usikker åssen sjanger det skal inn under... Er det flere der ute som reagerer på damer/menn dere blir kjent med, så får dere se fb siden til han/hu og ser han/hu har mange kommentarer fra motsatte kjønn med feks så fin du er, wow, deilig er du osv... I min verden så mister jeg totalt interessen for dama når jeg ser sånt. føles bare helt helt feil at en dame har så mange menn som venner på fb som vil ha henne. tegn på usikkerhet mener jeg men.... selv synes jeg det er feil å ha tidligere ekser,elskere som venner på fb.... eller generelt folk som legger ut sånne mld.... føler ubehag om jeg ser på ei som venninne og hu på meg som noe mere... det trenger man ikke bli mint på hver gang man poster noe..... kommenterer wow, ditt og datt... Anonymous poster hash: 0b4ac...324
wintergirl Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor ikke bare melde deg ut og finne en dame som ikke er på fb? Tror få som er på fb er enig med deg i dine meninger. I dag skal alle være venner med hverandre. 3
lillsunshine Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Uff. Du høres smått kontrollerende ut. Bestemme at andre ikke skal ha tidligere ekser eller elskere på Facebooken sin fordi du vil føle et ubehag? Vil bare si at man ikke trenger å ha eller ha hatt noen relasjon med noen for at de skal kommentere at du er fin på et bilde, eller at det er pent bilde. Det gjelder å ikke tolke for mye i sånt. Nå er det ikke så normalt å mitt miljø å kommentere ting som "du er deilig" etc., men jeg tror at i den miljøer har det blitt ein tøysete greie der man bare gjør det, uten at man noen gang har vært en eks eller ikke. Du må jobbe med deg selv og la være å tolke alt inn i sosiale medier, uten å ha grunnlag for å trekke den ene konklusjonen etter den andre. 3
Gjest ytmnd Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor ikke bare melde deg ut og finne en dame som ikke er på fb? Tror få som er på fb er enig med deg i dine meninger. I dag skal alle være venner med hverandre. Finnes de? (seriøst spørsmål) Er på Facebook men profilen inneholder ikke bilder eller info og brukes kun til småprat med de kompiser jeg ikke har på Skype. Har inntrykk av at det blir sett på med skråblikk, er det noe i denne påstanden?
wintergirl Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Finnes de? (seriøst spørsmål) Er på Facebook men profilen inneholder ikke bilder eller info og brukes kun til småprat med de kompiser jeg ikke har på Skype. Har inntrykk av at det blir sett på med skråblikk, er det noe i denne påstanden? Jeg er ikke på fb, det er selvsagt flere også som ikke er på fb. Helt ærlig så skjønner jeg ikke oppstyret om det. Men det er ikke vel ikke sånn man bare roper ut heller, at man ikke er på fb. Tenker ikke på det på den måten og derfor naturlig å ikke snakke om det ellers heller
wintergirl Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Finnes de? (seriøst spørsmål) Er på Facebook men profilen inneholder ikke bilder eller info og brukes kun til småprat med de kompiser jeg ikke har på Skype. Har inntrykk av at det blir sett på med skråblikk, er det noe i denne påstanden? Hva menes med skråblikk forresten? Et det lissom noe sært over å ikke være på fb da heller?
Rammfrø Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Det kan være kollegaer, venner, familie, bekjente, osv. Uansett er det en bagatell å bry seg om spør du meg. Om de liker deg og vil være med deg er vel det alt som betyr noe? Så får de i kommentarene være sjalu på deg. 1
Gjest ytmnd Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 Hva menes med skråblikk forresten? Et det lissom noe sært over å ikke være på fb da heller? Føler folk flest synes det, derfor jeg lurte Var en periode uten facebook (sletta meg) og i samtaler hvor temaet kom opp så fikk jeg merkelige blikk etterfulgt av "HÆ??". Ble lei av å svare på hvorfor jeg ikke var der, derfor har jeg facebook i dag.
wintergirl Skrevet 7. oktober 2015 #11 Skrevet 7. oktober 2015 Føler folk flest synes det, derfor jeg lurte Var en periode uten facebook (sletta meg) og i samtaler hvor temaet kom opp så fikk jeg merkelige blikk etterfulgt av "HÆ??". Ble lei av å svare på hvorfor jeg ikke var der, derfor har jeg facebook i dag. Syns det er en syk holdning fra folk. En må få lov til å la vær, er ikke akkurat så viktig den fb. En annen holdning fra andre, jeg kaller det hersketeknikk, er at de sier "ja, det jo blitt så inn å gå mot stømmen" Det er ikke sånn det er i det hele tatt. Takk og lov så er de fleste voksne nok til å forstå at det er hver sin interesse. Jeg bøyer meg ikke for andre, gjør det jeg føler for. Er det et problem for de så er det bare å oppsøke hjelp. Har selvsagt merket at noen har kuttet kontakten fordi jeg ikke er der, men vi var ikke venner fra starten heller
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #12 Skrevet 7. oktober 2015 Er det fordi du blir sjalu eller kan du forklare og konkretisere årsaken til at du ikke liker det litt dypere? Selv er jeg blandt de som får "woooow vakker" i 100++ likes, det er på bilder jeg IKKE deiler meg noe til på, men er helt vanlig og i vanlige klær ikke noe "pose helfigur i stram kjole". Jeg opplever det som hyggelig, og det er kun fåtallet jeg tenker at skriver det med et håp om å komme i buksene på meg. Jeg er singel men har hatt samme FF i 2,5 år nå og ingen andre partnere, så jeg greier ikke helt å se hvordan det skal være så turnoff bare fordi man er en jente som får mye komplimenter på facebook? For det betyr jo ikke at hun i hverdagen omringes og omgåes disse guttene, eller slenger fra seg like mye komplimenter tilbake, eller ligger rundt og lar seg sjarmere av alle som kaller en for pen ?! Forstår ikke tankegangen med at det er ille å date en jente som mange syntes er pen, det må jo isåfall være utelukkende pga konkurransefrykten fra de andre mennene eler manglende selvfølelse med at man er redd hun skal innse hvor pen hun er og eventuelt forlate deg ?? Anonymous poster hash: 0d9e9...bdc
wintergirl Skrevet 7. oktober 2015 #13 Skrevet 7. oktober 2015 Er det fordi du blir sjalu eller kan du forklare og konkretisere årsaken til at du ikke liker det litt dypere? Selv er jeg blandt de som får "woooow vakker" i 100++ likes, det er på bilder jeg IKKE deiler meg noe til på, men er helt vanlig og i vanlige klær ikke noe "pose helfigur i stram kjole". Jeg opplever det som hyggelig, og det er kun fåtallet jeg tenker at skriver det med et håp om å komme i buksene på meg. Jeg er singel men har hatt samme FF i 2,5 år nå og ingen andre partnere, så jeg greier ikke helt å se hvordan det skal være så turnoff bare fordi man er en jente som får mye komplimenter på facebook? For det betyr jo ikke at hun i hverdagen omringes og omgåes disse guttene, eller slenger fra seg like mye komplimenter tilbake, eller ligger rundt og lar seg sjarmere av alle som kaller en for pen ?! Forstår ikke tankegangen med at det er ille å date en jente som mange syntes er pen, det må jo isåfall være utelukkende pga konkurransefrykten fra de andre mennene eler manglende selvfølelse med at man er redd hun skal innse hvor pen hun er og eventuelt forlate deg ??Anonymous poster hash: 0d9e9...bdc Ja, de fleste kommenterer vel ikke for å få seg noe. Også er det vel hyggelig ment å si noe positivt til andre.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #14 Skrevet 7. oktober 2015 Måtte telle over nå. Har vel 6 ekser og gamle/nye elskere på FB. Fordi vi fortsatt er gode venner. De har til og med kommet med positive kommentarer på mine profilbilder. Anonymous poster hash: 61a35...b4f
Gjest Mythic Skrevet 7. oktober 2015 #15 Skrevet 7. oktober 2015 Til og med jeg, som er ei gammal kjærring på snart 50, får jo masse likes og kommentarer på hvor fin jeg er, så du bør ta alt sånn med en klype salt. Folk juger så det renner på facebook, og gir i stor grad likes og komplimenter for å få det samme tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå