AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #1 Skrevet 7. oktober 2015 Til dere som har gjort det et par ganger eller mer, hva gjør dere for å fange objektets (den du skal prøve deg på, vel og merke) åpenbare interesse? Hva slags triks skal til for å få en av motsatt kjønn (eller samme kjønn) til å se på deg som en interessant kjæresteobjekt? Trenger noen innspill til hva man bør gjøre, og hva man eventuelt ikke bør gjøre, når man skal ta det første skrittet. Og eventuelt etterpå, når man går til det skrittet å faktisk be med noen ut. Noen gode replikker? En sjarmerende trall? En god vits? Spille sårbar? Være selvsikker og rett frem? Spille viktig og kostbar? Om motparten virker litt tvetydig eller usikker, skal man da ta et nei for et nei, med en gang? Eller prøve seg frem litt til? Altså når parten ikke virker helt uinteressert, men samtidig "stritter" imot? Erfaringer tas imot med takk. Anonymous poster hash: 9664c...e44
Hanna! Skrevet 7. oktober 2015 #2 Skrevet 7. oktober 2015 For å få noen interessert: Smil Blikkontakt Si hei For å få dem mer interessert: Tulle og le og ha det gøy Snakk om felles interesser Mer blikkontakt Kroppskontakt Så kan man be om telefonnummer eller facebook. Så kan man ta det derifra. For eksempel si det var hyggelig og spørre om personen vil fortsette samtalen om hvilken Arnie-movie som er den beste over en kaffe. Et nei er et nei. Men et kanskje er et kanskje. Da kan du vente og spørre igjen en annen gang. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 enkle er ofte det beste. vær deg selv... ikke skap deg til noe du ikke er.... folk liker folk som er ærlige og seg selv... Anonymous poster hash: 2152c...951 1
MinnisMus Skrevet 7. oktober 2015 #5 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg sjekker opp personen i skattelistene. Hvis han tjener nok sender jeg han et bilde av beveren min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå