Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. oktober 2015 #1 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) . Endret 29. januar 2022 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. oktober 2015 #2 Del Skrevet 7. oktober 2015 (Det verste er at jeg kjenner meg SÅ godt igjen i det du skriver) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. oktober 2015 #3 Del Skrevet 7. oktober 2015 Æsj, nå fikk du meg til å se hele programmet! Og ja, han var veldig.. eh søt og kjekk og sympatisk, og hadde superfin leilighet og kropp og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 7. oktober 2015 #4 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har heller aldri skjønt greia med Stian Blipp. ...helt til jeg så "dama til". My god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 7. oktober 2015 #5 Del Skrevet 7. oktober 2015 Stian Blipp ja. 😍 Oh my god! Det verste er at jeg blir nesten like forelsket i Live Nelvik. Og jeg er ikke det spor lesbisk til vanlig. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 7. oktober 2015 #6 Del Skrevet 7. oktober 2015 (endret) . Endret 29. januar 2022 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mendoza Skrevet 7. oktober 2015 #7 Del Skrevet 7. oktober 2015 Tror ikke jeg tør å se videoen engang.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 7. oktober 2015 #8 Del Skrevet 7. oktober 2015 Jeg kan avsløre at Stian er veldig sjenert når det kommer til jenter. Jeg måtte hjelpe ham en gang når vi var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 7. oktober 2015 #9 Del Skrevet 7. oktober 2015 Det ble litt møe av han på tv en periode, men han er en usedvanlig bra kar. Live Nelvik er jo også helt nydelig skjønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 8. oktober 2015 #10 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hadde ikke takka nei om sjansen hadde bydd seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg