Gå til innhold

Han har vært gift før..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr som jeg synes er verdens beste. Jeg er kjempeforelska i han samtidig som jeg føler meg knust. Fant for litt siden ut at han har vært gift tidligere.. og selvom en fortid vanligvis ikke er noe jeg bryr meg om så bryr jeg meg om dette her. Jeg tenker at hvis det blir veldig alvorlig mellom oss så vil han mest sannsynlig ikke gifte seg med meg.. han har jo trossalt allerede vært gift.. jeg vil ikke være en 2. choice i hans liv, og merker at det smerter meg å skrive dette her. For jeg vil ha han i livet mitt, men jeg vil at jeg skal være like viktig for han som han er for meg.. :cry:  :cry:  :cry:

Anonymous poster hash: 57379...0ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt hvorfor han ble skilt? Hvis dette ble gjort frivillig så er du jo ikke hans 2. valg... men kanskje et bedre valg

• Liker 4
Gjest nicecar
Skrevet

Åh herregud, merker jeg får så sinnsykt vondt av det du opplever og føler nå kjære trådstarter :( Er mulig pga jeg også dater en kar nå. Har du spurt han om hvorfor han skilte seg da?

Skrevet

Åh herregud, merker jeg får så sinnsykt vondt av det du opplever og føler nå kjære trådstarter :( Er mulig pga jeg også dater en kar nå. Har du spurt han om hvorfor han skilte seg da?

OT:

Hei du. Sikkert mange som setter pris på avataren din, men for min del er jeg bare måtelig begeistret for at det ser ut som jeg surfer på bikinidamer hver gang ræva di dukker opp på skjermen min.

Anonymous poster hash: d4861...dbb

• Liker 11
Skrevet (endret)

Det er mye man skal bekymre seg for, men for meg virker dette bare tåpelig. Det er svært vanlig å gifte seg for annen gang og den tid, den sorg. Jeg ville med andre ord ikke ha sjenket det en tanke med mindre han var skilt av helt spesielle årsaker som at han var voldelig etc.

Endret av Leo
  • Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet

OT:

Hei du. Sikkert mange som setter pris på avataren din, men for min del er jeg bare måtelig begeistret for at det ser ut som jeg surfer på bikinidamer hver gang ræva di dukker opp på skjermen min.

Anonymous poster hash: d4861...dbb

Kanskje holde seg til tråden istedenfor å bekymre seg så altfor mye om avateren min ;-)

Skrevet

Du forhåndsdømmer fyren når du sier han ikke vil gifte seg med deg.  Om dere får fine år sammen så kan det vel godt være at han kan gifte seg igjen ?? Om han er like forelska som du er i ham nå og han har ønske om å være din kjæreste så er du vel heller ikke hans andre valg i livet, akkurat nå.

Vet ikke alderen deres, men det er jo ikke unaturlig at par som treffes i 30-40 åra, eller yngre for den saks skyld har vært gift før.  Alle kommer jo med litt bagasje inn i nye forhold og det må man jo ta til hensyn.

Her virker dog som at det kanskje ikke har vært full åpenhet fra første stund, og det er sikkert noe som nager deg også. 

Jeg ville heller la forholdet modne seg litt, se hvordan det utvikler seg, pleie kjærlighet til hverandre og se om det en gang nærmer seg tid for eventuelt giftemål.  Dere vil sikkert legge planer sammen om bolig/barn kanskje også.  Ikke tenk for mye på akkurat dette med å gifte seg nå, men heller kjenne på kjærlighetsfølelsen hvordan den utvikler seg for dere begge.  For hans del er det sikkert for tidlig å inngå nytt ekteskap allerede også.  Kjernen her er nok hva du har fokus på når du føler du har funnet den "rette".  Ha tålmodighet vedr. ekteskap.

• Liker 2
Skrevet

Det er da mange som har vært gift mer enn 1 gang. Noen er kanskje litt for raske med å gifte seg 1. gang, og brent seg litt. Men det er ikke dermed sagt de ikke vil prøve igjen.

Selv har jeg vært gift i over 10 år før jeg ble skilt. Jeg føler i utgangspunktet ikke noe behov for å gifte meg igjen, men det er ikke umulig at det vil skje. Men jeg kommer ikke til å invitere familie på et stort bryllup nr 2 for å si det sånn, det blir feil for meg. Men mange gjør jo det også. Så hvorfor bekymre seg for dette? Er det viktigere for deg å bli gift enn å leve med den store kjærligheten? Nyt forelsekelsen du, og se hvordan det går.

Anonymous poster hash: cd2b6...beb
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har vært gift før, og det samme har kjæresten min. Vi begge er utrolig forelsket i den andre, og føler vi ikke har hatt det så bra med noen andre før. Og vi begge kunne tenke oss og gifte oss en dag. Vi har jo alle en fortid, men det er jo en grunn til at det ble slutt, man lærer noe, og går og finner en som man passer bedre med. En som er et bedre valg.

Anonymous poster hash: edabb...b69
Skrevet

Hvordan i alle dager kan man bli et andrevalg i en slik situasjon? Dere møtte jo ikke akkurat fyren samtidig.

Det er først når to damer står side om side og mannen velger den andre fremfor deg, at man kan bli et andrevalg.

Jeg er dame selv men innimellom skjønner jeg ikke et skvett av hvordan andre damer tenker :P

Anonymous poster hash: 9815e...8ba

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan i alle dager kan man bli et andrevalg i en slik situasjon? Dere møtte jo ikke akkurat fyren samtidig.

Det er først når to damer står side om side og mannen velger den andre fremfor deg, at man kan bli et andrevalg.

Jeg er dame selv men innimellom skjønner jeg ikke et skvett av hvordan andre damer tenker :P

Anonymous poster hash: 9815e...8ba

Enig! :)

Anonymous poster hash: 1c298...f37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...