Aureus Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har vurdert å oppsøke et sted i utlandet som tilbyr tantra-massasje, fordi jeg synes det høres fint og avslappende ut. Massasjen ser ut til å foregå ved at klienten er naken, mens den kvinnelige massøren har truse på. Det står at de er tydelige på at massasjen foregår uten noen form for berøring av genitalia, men at massøren i tillegg til hendene bruker ben, armer og bryster som en del av massasjen. Jeg ønsker selvsagt å holde meg på innsiden av loven og lurer på om denne formen for massasje vil rammes av den norske sexkjøpsloven. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Vil garantert være brudd på loven. Men du vil med 99,99999999999% ikke bli straffet, med mindre TV2 blir tipset, kommer på slep og filmer deg..... Anonymous poster hash: a91c8...971 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Skrevet 7. oktober 2015 Jeg har vurdert å oppsøke et sted i utlandet som tilbyr tantra-massasje, fordi jeg synes det høres fint og avslappende ut. Massasjen ser ut til å foregå ved at klienten er naken, mens den kvinnelige massøren har truse på. Det står at de er tydelige på at massasjen foregår uten noen form for berøring av genitalia, men at massøren i tillegg til hendene bruker ben, armer og bryster som en del av massasjen. Jeg ønsker selvsagt å holde meg på innsiden av loven og lurer på om denne formen for massasje vil rammes av den norske sexkjøpsloven. Noen som vet? Hvorfor bryr du deg om en lov laget av mannehatende feminister og kristne mørkemenn?Anonymous poster hash: be1af...f30 1
Heeyaa Skrevet 7. oktober 2015 #4 Skrevet 7. oktober 2015 Vil garantert være brudd på loven. Men du vil med 99,99999999999% ikke bli straffet, med mindre TV2 blir tipset, kommer på slep og filmer deg..... Forklar gjerne hvorfor? Tantra er sensuelt, IKKE seksuelt (som mange tror). Svar til TS: Nei, Tantra er ikke i strid med sexkjøpsloven.
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2015 Hvorfor bryr du deg om en lov laget av mannehatende feminister og kristne mørkemenn?Anonymous poster hash: be1af...f30 Fordi at i et demokrati så kan vi ikke ha det slik at folk bare følger de lovene de er enige i. Det finnes sikkert mange i Norge som mener det er OK å slå barn eller å kjøre i ruspåvirket tilstand, men som lar være å gjøre dette fordi det er ulovlig. Hilsen TS 3
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2015 Forklar gjerne hvorfor? Tantra er sensuelt, IKKE seksuelt (som mange tror). Svar til TS: Nei, Tantra er ikke i strid med sexkjøpsloven. TS her. Jeg er helt enig med deg, men er ikke sikker på om politiet og rettssystwemet er det. Det hadde vært interessant å få en slik sak prøvet i norsk rett. Det er mange interessante grensetilfeller her. De tantramassørene jeg siktet til gir ikke massasje av kjønnsorganer hos mannlige klienter, men jeg tror de gjør det hos kvinnelige - er det da over grensen?
Heeyaa Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 TS her. Jeg er helt enig med deg, men er ikke sikker på om politiet og rettssystwemet er det. Det hadde vært interessant å få en slik sak prøvet i norsk rett. Det er mange interessante grensetilfeller her. De tantramassørene jeg siktet til gir ikke massasje av kjønnsorganer hos mannlige klienter, men jeg tror de gjør det hos kvinnelige - er det da over grensen? Usikker med tanke på det med kjønnsorganer. Ta en titt på denne. Ingenting som tyder på at det er ulovlig her... 1
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2015 Usikker med tanke på det med kjønnsorganer. Ta en titt på denne. Ingenting som tyder på at det er ulovlig her... TS her igjen. Tusen takk! Dette var interessant! Hvis dette er OK så er i alle fall det jeg planlegger å oppsøke også OK. Lingam- (penis) massasje må da kunne sidestilles med yoni- (vagina) massasje. Er det kanskje sånn at det bare blir ulovlig hvis man får orgasme? ;-) Da tror jeg politiet hadde hatt en dårlig sak.....
Heeyaa Skrevet 7. oktober 2015 #9 Skrevet 7. oktober 2015 TS her igjen. Tusen takk! Dette var interessant! Hvis dette er OK så er i alle fall det jeg planlegger å oppsøke også OK. Lingam- (penis) massasje må da kunne sidestilles med yoni- (vagina) massasje. Er det kanskje sånn at det bare blir ulovlig hvis man får orgasme? ;-) Da tror jeg politiet hadde hatt en dårlig sak..... Regner med det, for hverken yoni eller lingam er seksuelt. Ingenting å tenke på, ta massasje og nyt det du NB! Når det er sagt, hvis du har et lite håp om at lingam skal gi deg utløsning eller at massasjen skal utvikle seg så må jeg skuffe deg. Tantra stedene er veldig seriøse og gjør ikke noe annet enn å pirre deg.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #10 Skrevet 7. oktober 2015 TS her igjen. Tusen takk! Dette var interessant! Hvis dette er OK så er i alle fall det jeg planlegger å oppsøke også OK. Lingam- (penis) massasje må da kunne sidestilles med yoni- (vagina) massasje. Er det kanskje sånn at det bare blir ulovlig hvis man får orgasme? ;-) Da tror jeg politiet hadde hatt en dårlig sak..... Hahaha, interessant problemstilling!! Anonymous poster hash: c81a0...013
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2015 Hahaha, interessant problemstilling!! Anonymous poster hash: c81a0...013 Kanskje de må opprette en orgasmepatrulje ved volds- og sedelighetsavsninittet hos politiet ;-)
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2015 Regner med det, for hverken yoni eller lingam er seksuelt. Ingenting å tenke på, ta massasje og nyt det du NB! Når det er sagt, hvis du har et lite håp om at lingam skal gi deg utløsning eller at massasjen skal utvikle seg så må jeg skuffe deg. Tantra stedene er veldig seriøse og gjør ikke noe annet enn å pirre deg. Det kan jeg leve med....... ;-)
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. oktober 2015 #13 Skrevet 7. oktober 2015 Med litt kreativitet og utforskertrang, kan jo par leke med, og gi hverandre tantramassasje. Med fokus, øvelser og utholdenhet, kan dette gi stor nytelse for begge to!
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2015 Med litt kreativitet og utforskertrang, kan jo par leke med, og gi hverandre tantramassasje. Med fokus, øvelser og utholdenhet, kan dette gi stor nytelse for begge to! Helt sant. Det finnes jo også kurs for par har jeg sett.......
Gjest 100%naturlig Skrevet 7. oktober 2015 #15 Skrevet 7. oktober 2015 Helt sant. Det finnes jo også kurs for par har jeg sett....... Det gjør det, enn kan lese, ta kurs og prøve ut selv! Kombinert med yoga og tålmodighet, kan dette gi sterk nytelse. Om ikke annet, gir det spenning og mye kraftigere orgasmer☺.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #16 Skrevet 7. oktober 2015 TS her. Jeg er helt enig med deg, men er ikke sikker på om politiet og rettssystwemet er det. Det hadde vært interessant å få en slik sak prøvet i norsk rett. Det er mange interessante grensetilfeller her. De tantramassørene jeg siktet til gir ikke massasje av kjønnsorganer hos mannlige klienter, men jeg tror de gjør det hos kvinnelige - er det da over grensen? Kjøp av sex er ulovlig i Norge, og kjøp av massasje er lovlig. Dette også selv om den er sensuell. Hadde sensuell massasje vært ulovlig hadde alle thai massasje stedene blitt stengt ganske raskt. Tantra er lovlig i Norge. Går man utover berøring til onanering eller mer er dette absolutt ulovlig (les: seksuell handling).Anonymous poster hash: aba5a...344
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #17 Skrevet 7. oktober 2015 Kjøp av sex er ulovlig i Norge, og kjøp av massasje er lovlig. Dette også selv om den er sensuell. Hadde sensuell massasje vært ulovlig hadde alle thai massasje stedene blitt stengt ganske raskt. Tantra er lovlig i Norge. Går man utover berøring til onanering eller mer er dette absolutt ulovlig (les: seksuell handling).Anonymous poster hash: aba5a...344 Avklarende for meg. Dette går i retning av at jeg bestiller time....... ;-) -ø
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #18 Skrevet 7. oktober 2015 Fordi at i et demokrati så kan vi ikke ha det slik at folk bare følger de lovene de er enige i. Det finnes sikkert mange i Norge som mener det er OK å slå barn eller å kjøre i ruspåvirket tilstand, men som lar være å gjøre dette fordi det er ulovlig. Hilsen TS Dersom du er en sau som ikke klarer å vurdere selv hvordan du vil leve, så følg loven da. Dersom du synes at hva mannehatende feminister synes har noen som helst betydning i livet ditt synes jeg synd på deg.Anonymous poster hash: be1af...f30
Aureus Skrevet 7. oktober 2015 Forfatter #19 Skrevet 7. oktober 2015 Dersom du er en sau som ikke klarer å vurdere selv hvordan du vil leve, så følg loven da. Dersom du synes at hva mannehatende feminister synes har noen som helst betydning i livet ditt synes jeg synd på deg.Anonymous poster hash: be1af...f30 Foretrekker nok å være sau, da ja og jeg trenger ikke din medlidenhet - klarer meg helt OK .
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #20 Skrevet 7. oktober 2015 Foretrekker nok å være sau, da ja og jeg trenger ikke din medlidenhet - klarer meg helt OK . Patetisk Men bra du er klar over det selv da. Tips: du må avklare med politiet om det er greit. Det holder ikke å spørre på er forum. Samtidig kan du spørre om hvor ofte du har lov til å onanere.Anonymous poster hash: be1af...f30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå