AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Del Skrevet 6. oktober 2015 Haha.. Flere som ser? NRK 3 nå. Anonymous poster hash: db8ed...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 6. oktober 2015 #2 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så på det i kveld. Veldig pute tv for min del! Men hun er jo litt søt der hun fyker rundt jorda med rosa hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #3 Del Skrevet 7. oktober 2015 Episode 2 var veldig underholdende. Likte særlig slutten der koret fremførte Lines sang! Anonymous poster hash: d414e...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 7. oktober 2015 #4 Del Skrevet 7. oktober 2015 Fikk dessverre nok av henne fra p3-morgen, hun har en alt for masende stemme for min del. Men katten hennes er kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karroo Skrevet 7. oktober 2015 #5 Del Skrevet 7. oktober 2015 Synes at hun er ufattelig søt, liker personligheten hennes! Er koselig når folk tør å være seg selv, akkurat sånn som Line er når hun farter rundt med tuttifrutti-håret sitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 7. oktober 2015 #6 Del Skrevet 7. oktober 2015 Elsker Line! Så gøy å følge henne på snap og insta jorda rundt. Ikke mindre gøy å se henne på TV nå. Hun er så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #7 Del Skrevet 8. oktober 2015 Fikk dessverre nok av henne fra p3-morgen, hun har en alt for masende stemme for min del. Men katten hennes er kul Tut?Anonymous poster hash: b4ea8...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 8. oktober 2015 #8 Del Skrevet 8. oktober 2015 Tut?Anonymous poster hash: b4ea8...3a4 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg gidder i alle fall ikke å følge med på dette mølet der!! Anonymous poster hash: 51fd8...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #10 Del Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har aldri vært noe fan av henne på radio eller instagram, syntes hun var masete påtatt og slitsom, men så så jeg på programmet, og jeg elsker det! Nå er jeg kjempefan av henne! Og ganske sjokkert over at det er så strengt i iran, visste ikke det var så ille. Anonymous poster hash: d89a4...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Del Skrevet 8. oktober 2015 Hadde aldri verken sett eller hørt om henne før jeg svitsja innom reprisen av første episode, jeg. Først syntes jeg hun virket litt slitsom, men nei, hun er jo bare kul! Anonymous poster hash: db8ed...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 9. oktober 2015 #12 Del Skrevet 9. oktober 2015 Inspirert av denne tråden, gikk jeg inn på nrk nett-tv og fikk med meg de to første episodene, og du for ei kul jente! Jeg bare lurer litt på hvordan det egentlig er med kamerafolk o.l. i slike programmer. Hvor mange er de totalt som reiser? Driver kamerafolkene og sover på hotell og får mat og lignende, mens Line må ordne seg selv, eller er det sånn at når du inviterer Line på besøk så må du samtidig ordne sengeplasser og mat til kamerafolkene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zse09 Skrevet 9. oktober 2015 #13 Del Skrevet 9. oktober 2015 (endret) Inspirert av denne tråden, gikk jeg inn på nrk nett-tv og fikk med meg de to første episodene, og du for ei kul jente! Jeg bare lurer litt på hvordan det egentlig er med kamerafolk o.l. i slike programmer. Hvor mange er de totalt som reiser? Driver kamerafolkene og sover på hotell og får mat og lignende, mens Line må ordne seg selv, eller er det sånn at når du inviterer Line på besøk så må du samtidig ordne sengeplasser og mat til kamerafolkene? I serien er det Line og en kameramann. Kameramannen hadde penger, men jeg tror han sov på stedene Line fikset gjennom sosiale medier - det er det inntrykket jeg har fått etter å ha fulgt henne på snapchat Endret 9. oktober 2015 av zse09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #14 Del Skrevet 9. oktober 2015 Pappaen hennes høres så søt ut på telefonen! 😄Anonymous poster hash: 3cf2b...e89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #15 Del Skrevet 9. oktober 2015 Pappaen hennes høres så søt ut på telefonen! Ja, veldig trygg og beroligende. Fikk skikkelig tro på at alt skulle bli bra da han snakket. Anonymous poster hash: e32e8...bf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 9. oktober 2015 #16 Del Skrevet 9. oktober 2015 Ååh, elsker Line! Både på tv og radio 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. oktober 2015 #17 Del Skrevet 9. oktober 2015 Klarer ikke helt den dama der. Fremstår så uopplyst og masete... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #18 Del Skrevet 10. oktober 2015 Jeg gidder i alle fall ikke å følge med på dette mølet der!!Anonymous poster hash: 51fd8...307 Så et kvart program med henne og ante ikke hvem hun er. Har ikke hørt om henne. Fant det utrolig kjedelig..hun er så uerfaren og har tydeligvis ikke opplevd så mye insist liv? Intetsigende og kjedelig, ja nærmest litt bondsk og vulgært vil jeg si.Anonymous poster hash: b9632...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #19 Del Skrevet 10. oktober 2015 Veldig intens og masete jente! Jeg mener, ALT er jo helt WOOOOOOOOOOW AMAGADDDD WOOO *HOPPE HOPPE* heeeeeeeeeeeeele tiden. Man legger godt merke til at andre som hun møter reagerer på henne. Men programmet er en god grunnidé, bare synd at nrk har prioritert å filme hennes tilfeldige masetanker som ikke gir oss noe kulturell verdi, istedet for å vise mer av tiden hun faktisk tilbringer hjemme hos og med andre innbyggere der. Syntes ikke det er så givende å se en "selfie dokumentar" med rapport om hva hun skal i dag, vil heller se hva det er hun gjør og de hun treffer og prater med. Enten har nrk klippet med feil prioriteringer eller så er hun veldig ego som ikke tar seg tid til å prate ordentlig med og lytte til de hun møter. Anonymous poster hash: c8f75...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå