Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg glemte desverre igjen solpuddert mitt (fra Estee Lauder), da jeg var i London i helgen. Regner med at jeg får det igjen til jul, da jeg skal møte de jeg besøkte. Men inntil da trenger jeg et nytt. MEN vil helst ikke bruke for mange penger (ca 100,-), siden det var masse igjen av det og jeg som sagt regner med å få det igjen.

Altså, forholdsvis billig og bra solpudder, hvor finner jeg det?

Piglet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Body Shop har bra solpudder til ca 130-140 kroner. Svært naturlig i fargen, og ikke orange. Jeg liker det i presset form best, for det er matt. Ellers har du jo pudderkulene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med å be de du besøkte sende det i posten til deg? Du kan jo alltids gi igjen pengene til jul!!! :P

Gjest Piglet i.i.
Skrevet

Har tenkt på å få det i posten. Men tror ikke det tåler transporten, er redd for at det skal knuse.

Skal sjekke BS, Ethereal. :)

Piglet

Skrevet

Solpudder til Max Factor...Bra og billig,men bare to farger å velge mellom...Så jeg hadde litt problemer med å få den perfekte fargen slik at det ble naturlig,men du kan jo se...

Skrevet

Jeg har prøvd både Estee Lauders og Clarins solpudder men syns faktisk et fra H&M var best! Det kjøpte jeg i sommer for 39,50 og holder og ser mye bedre ut! Det hadde gjennomsiktig boks og rosa palme på esken..pudderet var kanskje litt mørkt men holder kjempelenge!

Men uansett; det ALLER BESTE solpudderet er det fra Versace, ingen over ingen ved siden av... men det er dyrt da, men luxus :wink::hjertesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...