Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei damer! Om to dager skal jeg stripe og klippe håret mitt. Har hår nesten til navlen nå, men vil klippe det til rundt brystlengde tenker jeg. Vet det kan variere veldig fra salong til salong, men hva tror dere prisen på stripinga kommer på da? Klippeprisen er jeg kjendt med, og har erfaring med fra tidligere. Salongen jeg klipper meg hos er en av to stk som ligger i en liten bygd, viss det skulle ha noe å si.

Og et spørsmål til fra meg; er det noe jeg kan gjøre med håret nå i forkant for å unngå slitasje, eventuelt redusere det? Som å kure det i morgen kveld eller noe? På forhånd takk for svar!

Hilsen 15 år gammel jente

Anonymous poster hash: a1874...b2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder emnet ditt oppe, håper du får svar om litt hos noen som er litt mer erfarne enn meg innen dette temaet! Ha en fin kveld.

Skrevet

Holder emnet ditt oppe, håper du får svar om litt hos noen som er litt mer erfarne enn meg innen dette temaet! Ha en fin kveld.

Du svarer jo deg selv :P

Anonymous poster hash: 7b20c...375

• Liker 9
Skrevet

Kommer an på hvor tynt/tjukt håret ditt er. Jeg hadde brystlengde da jeg stripte det hos lærling og det kom på 1900 kroner fordi jeg har så tjukt hår! Og det var inkludert rabatt. 

Skrevet

Du svarer jo deg selv :P

Anonymous poster hash: 7b20c...375

haha så herlig :fnise:

Usikker på hva prisen er, men for meg er det vel rundt 1500 så kanskje litt mer for deg om du har veldig tykt hår. 

Skrevet (endret)

Sist jeg var hos frisøren kom det vel på rundt 2800 kr. Skjønner ikke hvordan det kunne bli så dyrt, for gjorde så og si det samme som gangen før og da ble det oppunder 2000 kr (jeg sier alltid nei til disse dyre kurene og slikt). Jeg hadde riktignok en eldre frisør nå sist da(tror kanskje det var hun som eide salongen), men jeg syns jo det er litt dumt å få den dyreste friøren uten å få spørsmål om man ønsker det eller ikke (jeg var fleksibel på tidspunkt), om det er det som er grunnen til at det ble så dyrt. Jeg har aldri spurt om pris før jeg begynner, er det noen som gjør det? Når man ikke får vite pris før man er ferdig så kan man jo ikke gjøre annet enn å betale liksom. 

Jeg har langt og ganske tykt hår. Tok hettestriper sist (lyse) og foliestriper gangen før der (både mørkere og lysere).

Endret av Faith-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...