AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Jeg jobber i en en dyrebutikk. En av de faste kundene våre har så utrolig fine sko! Jeg er usikker på om det vil virke uproft, og være ubehagelig for henne om, men jeg har så lyst å spørre hvor hun har kjøpt de. Synes dere det er å gå for langt å bare spørre? Anonymous poster hash: 47451...39e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ville synes det var bare hyggelig. Anonymous poster hash: 47585...30d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Nei du kan bare spørre.Jeg har spurt flere ganger om noen har på seg noe jeg liker om hvor de har fått tak i det. Spesielt faste kunder prater jeg mye med. Vis de har klipt håret og det ser bra ut sier jeg det. vis de har noe fint på seg som de kler spesielt godt sier jeg det. Og de kommer da tilbake. Anonymous poster hash: b5b0a...0a5
Gjest lipgloss Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Det har jeg gjort mange ganger,ingen problem folk tar det som et komplimang
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har blitt spurt ved to ulike anledninger (av samme dama) hvor man får kjøpt sånn veske som jeg har. Det får meg til å forstå at hun virkelig liker veska mi og samtidig blir jeg både glad og stolt over den stilige veska jeg er så glad i. Bare spør!!! Vi bør bli flinkere til å gi komplimenter i hverdagen - også til fremmede :-) Anonymous poster hash: 1857f...dcb
Gjest Evans Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ville tenkt at det var veldig hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå