Gå til innhold

hadde du latt meg "lufte" gamle mora di

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mot en ok betaling så klart. En times tid et par ganger i uken. Hun må klare å gå og ønske om å sosialisere seg. Først og fremst for meg er sosialisering som er viktigst.

Dette er en seriøst spm derfor ønsker jeg ærlige svar.

Anonymous poster hash: 4c90a...78b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha betalt eller betaler du? Moren min klarer nok uansett å lufte seg selv.

Anonymous poster hash: 4535d...22f

Skrevet

Mot en ok betaling så klart. En times tid et par ganger i uken. Hun må klare å gå og ønske om å sosialisere seg. Først og fremst for meg er sosialisering som er viktigst.

Dette er en seriøst spm derfor ønsker jeg ærlige svar.

Anonymous poster hash: 4c90a...78b

Ut i fra det du skriver (inkl overskriften), er svaret absolutt nei.

Hvorfor er det slik for deg som du skrev, og kan du utdype det "Først og fremst for meg er sosialisering som er viktigst"?

Anonymous poster hash: f1723...b4d

Skrevet

Moren min klarer å ''lufte'' seg selv uten problem ellers takk. Mener du liksom eldre folk på runet 65-80? Hvorfor er du interessert i å ''lufte'' mødrene våres?

Ikke for å mase, men syns det er bittelitt respektløs at du skriver ''lufte''. De er ikke hunder akkurat. 

Anonymous poster hash: e605e...e82
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Tja, om min mor hadde trengt å "lufte", altså ikke hatt noe sosialt nettverk og kunne hatt godt av å komme seg ut - og vi i familien ikke kunne bidra hadde det kunne vært en mulgihet. Men det forutsetter at du hadde vært en hyggelig, ærlig, person jeg kunne stole på.

Det føles litt rart å betale for at mor skulle få komme seg ut og oppleve ting, men på den annen side er det folk som betaler for private sykehjemsplasser, hjemmehjelp, og privte plasser for mennesker som har kort tid igjen å leve.

Men: jeg ville ikke kalt det "lufting" om du skal henge opp lapp eller lignende. Det får en til å tenke på lufting av hunder, som sikkert ikke treffer helt.

Endret av Evans
Skrevet

Jeg vil ikke at noen skal lufte mamma. Urnen hennes kan få ligge i fred der den ligger.

Anonymous poster hash: c1244...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...