Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en jobbrelatert happening i kveld. Antrekk: pent. Ikke middag, men mottagelse og fingermat.

Jeg har ikke så mye utvalg i penklær og ikke anledning til å kjøpe noe nytt.

Alternativene mine er den svarte lange finkjolen min, enkel, men pen. Eller drakt bestående av jakke pluss knelangt skjørt, også svart. Eller et svart skjørt som er litt mer ledig, også knelangt, men litt paljetter og volanger nederst, samt en rosaaktig topp til dette.

Hva tror dere? Jeg har mest lyst til å gå i kjolen, men er redd for å være overpyntet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt noe draktaktig, og heller tatt en stilig topp til. Det er ganske safe, i hvertfall.

Skrevet

Jeg hadde gått for dette:

Eller et svart skjørt som er litt mer ledig, også knelangt, men litt paljetter og volanger nederst, samt en rosaaktig topp til dette.

Skrevet

Eller et svart skjørt som er litt mer ledig, også knelangt, men litt paljetter og volanger nederst, samt en rosaaktig topp til dette.

Skrevet

Jeg hadde gått for enten det andre eller tredje alternativet avhengig av hvor formelt det er. Hvis det er veldig formelt hadde jeg gått for drakten.

Skrevet

Skrevet

Aner ikke hvor formelt det er, og kjenner heller ingen andre som skal dit.

Kjolen er nedstemt ser jeg, så det blir skjørt og topp siden missX insisterer så veldig :-) . Drakten min er for kjedelig, har jeg funnet ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...