AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Akkurat fått meg tinder etter lang tid uten. Hvorfor dukker det opp igjen brukere jeg allerede har sveipa til venstre? Er det en slags ny funksjon eller er det bare en bug eller noe slikt? Skjønner ikke helt funksjonen til den blå stjerna heller. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 4e2e0...72a
Doge Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 De har sikkert resatt profilen sin. Da vil de dukke opp på nytt hos deg
SillyFlamingo Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Skjedd meg også! En jente jeg var på date med har dukket opp 3 ganger de siste månedene! Den blå stjerna funker sånn at vedkommende får beskjed om at du har likt han/hun
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Det er jævlig irriterende at de dukker opp igjen når man har sveipet dem til venstre utallige ganger. Det er 2-3 stykker - mindre pene - som dukker opp igjen og igjen hos meg. Det er så irriterende at jeg vurderer om jeg skal matche dem for å slette dem, for da kommer de ikke til å dukke opp igjen. Anonymous poster hash: 36375...d8b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg får opp igjen folk jeg har sveipet til høyre! Tre ganger på en person....Anonymous poster hash: 09156...112
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå