Persephone Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har planer om å kjøpe meg denne kjolen: http://www.ginatricot.com/cno/no/kolleksjon/klar/kjoler/tina-kjole/prod732019000.html?gclid=COODmcrmrcgCFaLacgodACgO1g Men hva slags BH vil dere anbefale til den? Jeg har ikke så store bryster, 75B/70C, men de er temmelig spisse og trenger å bli holdt litt på plass for at jeg ikke skal se ut som Kim Possible.
pandabear Skrevet 8. oktober 2015 #3 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har sånne klistre BHer kjøpt på ebay. Den kjolen tillater jo egentlig ikke bh hverken foran eller bak. Kanskje en sånn kunne vært noe da?
Persephone Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2015 Jeg har sånne klistre BHer kjøpt på ebay. Den kjolen tillater jo egentlig ikke bh hverken foran eller bak. Kanskje en sånn kunne vært noe da? Ja, problemet er jo at den er så dyp og man ikke kan ha noe bak. Tror du de klistre-BHene vil synes foran der koppene møtes? Har nemmelig ingen erfaring med sånne.
pandabear Skrevet 8. oktober 2015 #5 Skrevet 8. oktober 2015 Ja, problemet er jo at den er så dyp og man ikke kan ha noe bak. Tror du de klistre-BHene vil synes foran der koppene møtes? Har nemmelig ingen erfaring med sånne. Du kan kjøpe sånne klister BHer som er tynne og som har en henne foran så du kan hempe de fra hverandre
Persephone Skrevet 8. oktober 2015 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2015 Du kan kjøpe sånne klister BHer som er tynne og som har en henne foran så du kan hempe de fra hverandre Ah, jeg innså ikke at det var en hempe! Det skal jeg virkelig skaffe meg, takk :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå