Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dumpa for litt siden på en kjip måte. Og i ettertid brukt tid sammen med en gammel FF. Det har aldri vært noe styr mellom min FF og meg. Vi har et veldig ukomplisert forhold. Han vet jeg er dumpa.

Men jeg føler meg utro når vi har hatt sex. Føler jeg må skynde meg å vaske sengetøy og fjerne alle spor etter besøk av FF i tilfelle eksen kommer tilbake.

Dette er jo bare sykt. Jeg er jo ikke utro. Men hvorfor får jeg da så dårlig samvittighet?

Skal holde avstand til FF en stund nå i hvert fall. Stakkaren er jo uskyldig.

Anonymous poster hash: 85378...18b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser selv at det er sykt som du sier. Så kanskje øve deg i å la sengetøyet være på? Begynne der. 

Har du noen grunn til å tro at eksen kommer tilbake? Og ville du i det hele tatt hatt han tilbake?

• Liker 1
Skrevet

Jeg bytta bare laken nå sist. Men idag går alt til vask uansett.

Jeg håper han tar kontakt og ja magefølelsen sier at jeg vil se han igjen. Men nei jeg vil ikke ha han tilbake. Men jeg vil ha en unnskyldning eller forklaring. Jeg fortjente ikke den fra han. Den var veldig ufin og det gjør dritvondt. Det rare er at han er en veldig omtenksom og oppmerksom fyr så jeg skjønner ikke hvorfor alt gikk fra topp stemning den ene dagen til et surt og bittert hade over SMS.

Skrevet

Hvis du bare er ute etter en forklaring og unnskyldning og tror at det kan være en mulighet for at han dukker opp hos deg så vil det vel egentlig bare være greit å ha "merker" etter at du har kommet deg videre?

Da viser du at du tross alt har klart å komme deg over det verste og at du ikke sitter og griner etter han hele tiden og er ensom og alene osv osv?

Skrevet

Jeg sliter jo med å gi slipp her. Aldri hatt så store problemer med å gi slipp noen gang. Føler det ble så halvferdig. Så mye iskald. Så nei jeg har jo ikke gått videre helt og holdent. Bare en del av meg har gått videre. Den fornuftige. Bare synd man ikke består av 100 % fornuftig og ingen følelser.

Men det har også vært godt å få trøst av FF'en. Han kjenner meg så godt så det er lett å slappe av. Sånn unntatt følelsen når vi har sex.

Skrevet

Skulle stått usagt og ikke iskald. Merkelig autokorrektur.

Skrevet

Ja, skjønner jo at du ikke har gått videre. Men, det trenger du ikke si til eksen. Du skal late som om du har gått videre. 

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg enig i. Han skal ikke vite at jeg tok dette tungt. Kanskje han har tatt avstand pga dårlig samvittighet ovenfor meg?

Pokker. Dette er så vanskelig. Det gjør så vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...