AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Hei! Kan noen komme med noen erfaringer med dietten og hvordan dere gjennomfører den?Anonymous poster hash: 57162...135
kjøttmeis Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Klarte meg ikke lenger enn to uker. Ble så sulten på fastedagene at jeg fikk vondt i magen av sult og ble svimmel, hehe... Ikke noe for meg. Spiser heller sunn mat hver dag nå...
Gjest Overrasket Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 5:2? Jepp, kjører 2 dager der jeg kan skeie ut akkurat som jeg vil, og det fungerer perfekt!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Det funker kjempefint for meg. Jeg spiser salat til lunsj kl 12 og suppe til middag ca kl 20-20.30. Innimellom spiser jeg gulrot, kålrot, cherrytomat, evt et knekkebrød uten pålegg. Drikker mye vann og te. Er veldig lite plaget med sult og har ikke hatt noe hodepine på fastedagene. Er heller ikke slapp, har tvert i mot masse energi. Anonymous poster hash: d8cd9...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå