AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #1 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg sliter med hukommelsen min og glemmer ting utrolig fort. Nå er jeg litt bekymret, for jeg har nemlig kastet arbeidstøyet til vask på jobb med nøkkelen til skapet i lommen. Jeg er vikar der, så det er ikke min nøkkel. Jeg er helt nervevrak nå, og jeg er nødt til å komme meg inn i skapet, i og med at frakken min er der, og så må jeg henge mine personlige klær der. Hvordan skal jeg si dette til dem? Jeg er så redd for hva de tenker om meg... Jeg sliter med sånne her ting hele tiden... Glemmer viktige ting. Anonymous poster hash: c5848...b11
spinelli Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Sånt skjer! Ikke ta sånne ting så tungt. Vær ærlig, le av deg selv og be om hjelp. 2
Gjest Tekola Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Det er noe mange har gjort, det kan jeg garantere deg! Så ta det med ro, om det er noen som eksploderer for noe sånt, så er det de som er urimelige! Bare si noe sånt som "Oi, fillern, jeg glemte å ta ut skapnøkkelen da jeg la arbeidsklærne til vask, har du mulighet til å hjelpe meg?"
Beccy87 Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Ingen krise, sånt skjer! Si i fra og be om hjelp, de har kanskje ekstranøkkel til skapet ditt hengende, eventuelt kan de bryte det opp slik at du kommer inn og får tingene dine. Også kan de ta kontakt med vaskeriet så de kan lete etter nøkkelen.
Gjest Faerunpedia Skrevet 6. oktober 2015 #5 Skrevet 6. oktober 2015 Sånt skjer, jeg mistet nøkkelen til postkassen og nå må vi fiske ut posten gjennom sprekken Ingen ble sure.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Okei, dette er flaut. Hehehe! Jeg hadde visst ikke glemt den i arbeidstøyet, men i selve skapet... Ehehe... Der ser dere, utrolig dårlig hukommelse! Typisk meg dette, haha! Hadde SÅ utrolig mye nerver før jobb, men så fant jeg nøkkelen ganske fort. TS Anonymous poster hash: c5848...b11 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå