Gå til innhold

Dere damer som spruter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere med senga?

Jeg hadde sex med en ny fyr her forleden, og størrelse og vinkel var sånn at jeg spruta noe så voldsomt. Dette har jeg bare opplevd et par ganger tidligere, for mange år siden, og ikke noe i nærheten de mengdene det ble nå. Det ble en veldig stor dam i senga, og selv etter å ha lagt håndkle på for å tørke opp og så nytt håndkle under nytt sengetøy var det fremdeles vått utover natta.

Så, hva gjør dere? Har dere plastlaken, legger dere håndkle under eller andre ting? Jeg har jo lyst til å ha meg med denne fyren igjen, men da vil jeg helst være forberedt så jeg slipper å ligge i en dam (og slippe å ødelegge madrassen fullstendig...)

Anonymous poster hash: 1a905...ea0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Har du noen gode tips om laken som funker bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Makar. Har dere sex direkte på lakenet, eller bruker dere det under vanlig sengetøy? Ser på anmeldelsene at det brukes til å ha sex på direkte, men det høres så glatt og rart ut for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håndkle under er simpelt og diskret :)

Anonymous poster hash: 68fa3...b79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker å legge et håndkle under. I starten sprutet jeg bare rett på senga, men det setter seg lett flekker så et håndkle er supert.

Endret av frk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Tror nok jeg kommer til å legge håndkle under neste gang, ja, hvis jeg ikke får somla meg til å få kjøpt et lakklaken før den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så jævla griseri, foretrekker damer som ikke spruter ut senga hver gang

Anonymous poster hash: e77cf...8cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, Makar. Har dere sex direkte på lakenet, eller bruker dere det under vanlig sengetøy? Ser på anmeldelsene at det brukes til å ha sex på direkte, men det høres så glatt og rart ut for meg...

Har som oftest sex rett på lakenet. Litt tilvenningssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo så jævla griseri, foretrekker damer som ikke spruter ut senga hver gang

Eller så kan du jo finne noen som har kontroll over spruten. Jeg klarer fint å ikke sprute når jeg har sex, men det er selvfølgelig en stor bonus når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så kan du jo finne noen som har kontroll over spruten. Jeg klarer fint å ikke sprute når jeg har sex, men det er selvfølgelig en stor bonus når det skjer.

Skulle til å si det samme selv. For meg er det bare å la være å stimulere g-punktet kraftig, så blir det ingen sprut. Men som oftest blir det til det, siden det gir meg fantastiske orgasmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, ble sammen med kjæresten min for 6 mnd siden og før jeg møtte han hadde jeg aldri sprutet før, aldri vært i nærheten en gang, men som du sier så er formen og lengden og tykkelsen og alt helt perfekt og i noen stillinger så spruter jeg til hehe!

Men vi pleier å høre at det begynner å komme noe smått, så da bretter vi et håndkle sånn at det er tykt og ligger det under sånn at alt kommer på der, så slipper det å bli vått i sengen, men noen ganger så kommer det jo litt utenfor men det pleier ikke å være mye så det går fint :) Bare legg et dobbelt håndkle under før dere fortsetter så går det helt fint, funker hverfall helt fint for oss :)

Anonymous poster hash: 0c054...0e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...