Gå til innhold

ned 45 kilo til på 9 måneder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned 20 kilo på drøyt 2 måneder. Har 45 igjen.

Jeg har et ønske om å være nede på idealvekt innen 17.mai, for å komme inn i bunaden.

Den vil nok passe om jeg bare går ned 35 kilo også, men målet er altså 45.

Er dette i det hele tatt mulig å få til? Dere som har erfaring med å gå ned mange kilo, kan det la seg gjøre?

Anonymous poster hash: d0da1...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned 20 kilo på drøyt 2 måneder. Har 45 igjen.

Jeg har et ønske om å være nede på idealvekt innen 17.mai, for å komme inn i bunaden.

Den vil nok passe om jeg bare går ned 35 kilo også, men målet er altså 45.

Er dette i det hele tatt mulig å få til? Dere som har erfaring med å gå ned mange kilo, kan det la seg gjøre?

Rettelse: drøyt 8 mnd blir det vel

Skrevet

Det er drøyt 7 måneder, men det skulle gå helt fint hvis din målvekt ikke er for lav og du er strukturert og målbevisst. En drøy kg pr uke er overkommelig, og du har vist at du vet hvordan du går ned. Bare pass på å få i deg en variert kost, nok frukt, grønnsaker, kjøtt/fisk, korn, melkeprodukter osv hver dag og legg evt "kos" til helger. Æsj, dette vet du jo :)

Skrevet

Hvordan har du klart å lagt av deg 20 kg på 2 mnd? Jeg vil gjerne ha oppskrifta;-)

Anonymous poster hash: cb412...c16
Skrevet

Hvordan har du klart å lagt av deg 20 kg på 2 mnd? Jeg vil gjerne ha oppskrifta;-)

Anonymous poster hash: cb412...c16

1. Legg på deg så du blir minst 65 kilo overvektig.

2. Spis 2300 kalorier færre enn du forbruker hver dag.

• Liker 2
Skrevet

1. Legg på deg så du blir minst 65 kilo overvektig.

2. Spis 2300 kalorier færre enn du forbruker hver dag.

Hehe, anbefaler ingen å legge på seg 65 kilo, fatter ikke selv heller at jeg har latt det gå så langt. Har alltid vært overvektig, men var normalvektig for 6-7 år siden. Så gikk jeg altså opp hele 65 hærlige kilo.

Men alt jeg har gjort er å endre kostholdet samt gå litt turer.

Etter to måneder føler jeg mer og mer at det nye kostholdet begynner å bli en vane og ikke noe jeg holder på med kun fordi jeg tvinger meg selv til å passe på kaloriinntaket.

Til nå har dette gått lekende lett, og å høre at 45 kilo på 7 måneder ikke trenger å være en umulighet er motivasjon I seg selv.

Vil så veldig gjerne bruke den fine bunaden min igjen.

For flere år siden klemte jeg meg inn i den. Veide da 100 kilo, 20 kilo mindre enn nå. Det gikk på et vis, men hvor pent det var er en annen ting. Dessuten var det ikke helt behagelig å holde pusten en hel dag heller...

Så denne gang vil jeg veldig gjerne føle meg vel I den.

For den skal IKKE sys ut. Det kan godt være kroppen ikke er den samme nå som når jeg var konfirmant, etter fødsel osv, men før konfirmasjonen gikk jeg ned en del kilo, noe som resulterte i en litt for stor bunad den gang. Men jeg SKAL ned til de 75 kiloene jeg trivs med å veie, og jeg skal bruke den slik den er nå.

Skrevet

Hehe, anbefaler ingen å legge på seg 65 kilo, fatter ikke selv heller at jeg har latt det gå så langt. Har alltid vært overvektig, men var normalvektig for 6-7 år siden. Så gikk jeg altså opp hele 65 hærlige kilo.

Men alt jeg har gjort er å endre kostholdet samt gå litt turer.

Etter to måneder føler jeg mer og mer at det nye kostholdet begynner å bli en vane og ikke noe jeg holder på med kun fordi jeg tvinger meg selv til å passe på kaloriinntaket.

Til nå har dette gått lekende lett, og å høre at 45 kilo på 7 måneder ikke trenger å være en umulighet er motivasjon I seg selv.

Vil så veldig gjerne bruke den fine bunaden min igjen.

For flere år siden klemte jeg meg inn i den. Veide da 100 kilo, 20 kilo mindre enn nå. Det gikk på et vis, men hvor pent det var er en annen ting. Dessuten var det ikke helt behagelig å holde pusten en hel dag heller...

Så denne gang vil jeg veldig gjerne føle meg vel I den.

For den skal IKKE sys ut. Det kan godt være kroppen ikke er den samme nå som når jeg var konfirmant, etter fødsel osv, men før konfirmasjonen gikk jeg ned en del kilo, noe som resulterte i en litt for stor bunad den gang. Men jeg SKAL ned til de 75 kiloene jeg trivs med å veie, og jeg skal bruke den slik den er nå.

Det høres ut som du har bestemt deg. Dette kommer du til å klare!

:danse:

Skrevet

wow! Er jo helt sinnsykt bra at du har gått ned 20 kg på 2 måneder! 

Jeg har selv gått ned litt over 20 kg på et halvt år, og syntes det har gått over all forventning. Så all ære til deg! Virkelig!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...