*AM* Skrevet 23. september 2004 #1 Skrevet 23. september 2004 Noen her som har noen råd om hvordan en kan bli kvitt fett hår. Har prøvd og la det gå dager mellom og vaske det. Men ikke noen virkning. Må vaske det hver dag nå :-(
Arkana Skrevet 23. september 2004 #2 Skrevet 23. september 2004 Bruk en shampo for fett hår, ikke vask det for ofte. Du må holde ut en stund, men det vil bli bedre. Annenhver dag er nok. Bruker du balsam så unngå å massere dem i hodebunnen.
Pussicat Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Bruk frisørshampo og ikke matvarebutikk shampo.
Timian Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 Bruk litt penger på sjampo! Kjøp hos frisøren! De kan anbefale! Og bruk balsam kun i tuppene! Ikke noe poeng i å ha det i hele håret! Og vask håret annenhver dag (hvis ikke du trener så mye at det må vaskes daglig, da..)
SimSim Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Hvis du ikke er fremmed for å stripe håret - så hjelper det MYE Jeg striper mitt jevnlig. Det er med på å tørke ut håret litt, noe som gjør at det iallfall ikke blir fett hver dag.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Nå er det færre merker som har spesialshampo og balsam for fett hår enn for tørt, men jeg vet at MOP har en Basil & mint-serie for fett hår. Har ikke prøvd den selv, men er veldig førnøyd med en annen shampo og balsam fra MOP. Dessuten tror jeg den er på tilbud på Lookfantastic denne måneden. Kanskje forsøket verdt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå