Gå til innhold

Kunne dere datet en litt kraftig fyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at jeg kan forvente meg litt av hvert på KG, når det gjelder slike temaer. Noen ser ut til å ha helt vanvittige syn på ting som kropp og utseende. Men drister meg likevel til å spørre damene her inne om dette. Kunne dere datet en fyr som er litt smålubben?

Det er selvsagt ulike definisjoner på ordet lubben. Slik jeg ser det, er jeg ikke direkte slank, men også et ganske godt stykke unna det mange vil kalle blekkfeit. Altså litt pondus, men bruker klær i normale størrelser osv.

Håper det kan komme noen seriøse svar her, ikke bare overfladiske, spydige og hånlige tilbakemeldinger.

Anonymous poster hash: 3af66...572
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Seriøst svar: ja, absolutt. 

Skrevet

Ja, litt mage er ok så lenge det er typen som trener litt og spiser et sunt kosthold. Ikke ok om det er en som spiser potetgull hver eneste kveld og ikke kunne brydd seg mindre om kroppen/helsen sin

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror generelt kvinner har et høyere toleransenivå for fedme enn menn, til tross for at kvinner er naturlig feitere enn menn rent biologisk. Menn kan fortsatt være sjef og ha status med litt mage. En kvinne mister all ære når magen henger i fettfolder. Sånn er det bare.

• Liker 3
Skrevet

Heller litt pluss enn en tynn fyr

Anonymous poster hash: 905c4...406

• Liker 2
Skrevet

Heller litt mage enn en skinny fyr. Er jo bare fint det:)

Anonymous poster hash: a2a7d...c14

Skrevet

Det har jeg gjort, er ikke noe problem.

Skrevet

Absolutt. Litt "ekstra" gjør meg virkelig ingenting. Det som er viktig for meg er at fyren har en viss interesse av å være i aktivitet. f.eks gjennom å gå tur. Hvis han kun vil ligge på sofaen helg etter helg, så er det ikke aktuelt, og det gjelder alle menn uansett hvordan de ser ut.

Jeg er til opplysning veldig slank selv.

Anonymous poster hash: eaee5...c67
Skrevet

Så lenge han er aktiv og ikke bruker det meste av tiden hjemme i sofaen på fritiden. At man er kraftig av trening og masse god mat er bare sjarmerende, synes jeg. Å være kraftig av chips og for mye stillesitting er mindre sjarmerende. 

Jeg liker menn med apetitt på god mat og livet forøvrig. 

Anonymous poster hash: 1f156...94c
  • Liker 1
Skrevet

Smålubben er supert!

Men jeg synes vel egentlig også slank og tykk er supert. Men på et tidspunkt vil jeg begynne å tenke på helse, dog er det da snakk om sykelig fedme. Smålubben vil jo helsemessig ikke være noe særlig problem.

Skrevet

Heller smålubben en spinkel, men jeg kan helt ærlig di at det ikkr akkurat er å foretrekke! Jeg liker menn med store muskler, trenger ikke være veldig lav %, men han skal ha godt med muskler under :) men syntes nok en fett prosent på rundt 10-15 er det fineste på menn.

Anonymous poster hash: ba302...12f

Skrevet

Nei, dessverre. Jeg synes ikke det er fint og ville heller hatt en som er for spinkel enn en som er lubben hvis jeg måtte velge.

Skrevet

Jeg tror generelt kvinner har et høyere toleransenivå for fedme enn menn, til tross for at kvinner er naturlig feitere enn menn rent biologisk. Menn kan fortsatt være sjef og ha status med litt mage. En kvinne mister all ære når magen henger i fettfolder. Sånn er det bare.

Pussig at Erna Solberg et statsministeren vår da.

Anonymous poster hash: 647db...975

• Liker 13
Skrevet

Må si meg enig med resten her, så lenge han holder seg i aktivitet og spiser nogenlunde sunt har jeg ingenting imot å date en som deg Ts 😊

Jeg var med en engang som gikk tur på fjellet daglig, spiste sunt og var åpen om at han ønsket å gå ned i vekt, utrolig flott fyr.

Skrevet

Pussig at Erna Solberg et statsministeren vår da.

Anonymous poster hash: 647db...975

Likevel vil mange i realiteten se til Jens Stoltenberg-figurer når det butter. Menn har en urettferdig status som naturlige og ikke minst nøytrale ledere. Kvinner bedømmes på helt andre og mer urettferdige måter.

• Liker 2
Skrevet

Absolutt ikke. Det er ingenting tiltrekkende ved en mann som ikke tar vare på kroppen sin. Heller en som er spinkel eller muskuløs. 

Anonymous poster hash: 33587...15c
  • Liker 2
Skrevet

Tykk eller tynn betyr ingenting, personligheten er viktigst for meg. En som følger med på hva som skjer i verden, som er voksen, ansvarlig og ikke er selvhøytidelig og full av seg selv.

Litt mave er sexy og forteller mitt biologiske instinkt at denne mannen evner å skaffe mat til sine avkom.

Anonymous poster hash: 9d557...892
  • Liker 2
Skrevet

Ja, ikke noe problem så lenge det går utover helse og funksjon :-) Og det er alltid en fordel hvis han i tillegg er litt høy, da kler man kanskje bedre å være litt lubben også?

Anonymous poster hash: 46b5a...b04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...