Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en impotent mann/kvinne?

13 stemmer

1. 1. Kvinner: Kunne dere vært sammen med en impotent mann? (klarer ikke å bli hard)

• Ja.
      5
    • Nei.
      7
    • Kanskje / vet ikke.
      1
  2. 2. Menn: Kunne dere vært sammen med en impotent kvinne? (klarer ikke å bli våt)

• Ja.
      5
    • Nei.
      4
    • Kanskje / vet ikke.
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor / hvorfor ikke ?

Anonymous poster hash: feff8...d06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville vært et stort minus. Men om personen var fantastisk på andre måter og vi kunne ha et fint sexliv. Man kan lære seg å få orgasme på andre måter en penetrasjon. Men om personen ikke var interessert i det, så måtte jeg nesten fått lov til å ha sex utenfor forholdet. Jeg er ikke interessert i å leve uten sex.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
Skrevet

Kunne godt vært sammen med en impotent mann! Har ikke det store behovet for sex. Hvis det er snakk om lavt libido i tillegg hadde det også vært greit, siden jeg har det selv :)

Anonymous poster hash: 8e866...b45
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Når jeg tenker på forhold og personer jeg er interessert i kommer ikke sex inn i bildet.
Dette hadde ikke vært et problem. For meg personlig er sex et pluss i et forhold men ikke nødvending for å gjøre meg fornøyd. Jeg fokuserer mer på de andre tingene. Så lenge personen liker å være intim, klemme, kose, sove sammen, osv. hadde jeg vært kjempefornøyd.

Endret av Rammfrø
Skrevet

Jeg lever sammen med en mann som ikke har lyst på sex. I februar blir det 10 år siden sist vi hadde noen form for seksuell omgang.

For meg er det et veldig stort problem og jeg kjenner at lunta mi når det gjelder alt annet i forholdet er meget kort nettopp fordi vi har et særdeles dårlig sexliv.

Av mange forskjellige årsaker så er det dessverre ikke mulig/svært vanskelig å bryte forholdet på det nåværende tidspunkt.

Anonymous poster hash: f73cd...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...