AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Hei, er 21 og studerer i utlandet. Så jeg har blitt kjent med en amerikansk jente, har snakket med hun 2 ganger i fjor og hun gjorde et veldig godt første inntrykk. Men da vi matchet på tinder så begynte hun å skrive (husket ikke meg da), og inviterte meg til et fors før et event her. Det endte med et kjapt kyss på slutten. Etter det så hadde jeg litt problemer med skole og hjemme som jeg virkelig måtte ordne opp i og jeg ble veldig sliten av å gjøre det tingene. Så derfor sendte jeg aldri noen meldinger. Så i går spør hun om vi skal finne på noe denne uken, og hun foreslår kaffe. Jeg vent egentlig ikke om det er vennskapelig eller noe mer, men vi tok en kaffe. Er elendig med flørting for å si det sånn. Men det som kanskje er et problem er at vi har veldig lite av felles interesser. Prøvde å la hun få snakke mest mulig/stille spørsmål. Og helt ærlig, veldig mye av det vi pratet om var vel ikke det jeg vanligvis pratet om (en del om tegneserier(comic con) og litt som jeg egentlig ikke kjenner så mye til. Det hele ble en veldig rar samtale og jeg var egentlig veldig nervøs. Hun er en veldig hyggelig jente, men jeg er litt usikker på om vi er litt for forskjellige? Følte ikke at det ble 100%, men av erfaring tar det gjerne litt tid før jeg virkelig fatter interesse. Så skal jeg bare se hvor det ender? Anonymous poster hash: 90293...7b6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg syns du skal gå for det. Den som intet våger, intet vinner. Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket i det hele tatt (Tennyson). Den som aldri har gjort noen feil, har aldri prøvd noe nytt (Einstein). Anonymous poster hash: dc127...ae1 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #3 Skrevet 15. oktober 2015 Ja, du burde gå for det. Anonymous poster hash: c0af3...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå