Gå til innhold

Til alle menn med selvtillit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sjekker du opp en dame egentlig? 

Blir du nervøs?

Hilsen en som mangler litt selvtillit.

Anonymous poster hash: cc59c...a23
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan sjekker du opp en dame egentlig?

Blir du nervøs?

Hilsen en som mangler litt selvtillit.

Finnes ikke menn med selvtilitt. We fake it til we make it.;)

Anonymous poster hash: 949a5...ab6

• Liker 1
Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg sa til en dame jeg likte at jeg stresset skikkelig de gangene vi snakket sammen, men hun sa at hun ikke hadde merket noen ting :P  Tror ofte at folk er for opptatt med hva de selv føler internt til at de får med seg hvordan den de snakker med har det. 

Jeg blir nervøs rundt damer jeg er betatt av, men jeg presser meg bare gjennom det. Damene merker ikke at jeg er stresset eller nervøs uansett  :fnise: Så det går fint :)

Endret av Minesveiper
Skrevet

Vet ikke om jeg når opp til kravene.. Har lite selvtillit på byen, men i 1 on 1-situasjoner edru har jeg briljert mer og mer i det siste. Behandler henne som en kompis egentlig, men tar et skritt nærmere når vi er face to face, legger en arm rundt henne etc.. Det hjelper veldig at jeg i yngre alder var litt socially awkward men hadde en sosial bror, studerte han for å lære sosiale ferdigheter for å bli bedre likt av fremmede, og vel det gikk jo fint, blir et veldig bevisst sosialt spill. Nr 1 tips, treff nok jenter til at du ikke blir nervøs, da er 90% av arbeidet gjort fra første stund du møter ei ny, gitt at du har ok prateevner

Ble veldig synsete i fylla her beklager, aner ikke hvoror jeg er på forumet

Anonymous poster hash: 7ed2f...138

Skrevet

Jeg har for mye selvtillit! Det har faktisk blitt et problem. :)

Men til tross for det kan jeg fortsatt bli litt nervøs. Egentlig liker jeg heller å se på det som at jeg blir litt spent og litt oppglødd og entusiastisk. I lys av dette kan man se på de kroppslige reaksjonene som en positiv ting og ikke noe negativt, som jo er problemet til mange. Litt kribling når man snakker med noen man liker er vel bare bra?

Første gangen jeg "sjekket opp" en dame på dagtid for noen år tilbake trodde jeg først beina skulle svikte under meg i det jeg innså hva som holdt på å skje, men det gikk bra. Har blitt ganske så avslappet siden den gang som følge av eksponering og trening, men kan fortsatt få et lite sug. Å snakke med jenter er en komisk affære og ofte svært berikende. De tilbyr kvaliteter i livet vårt som vi ikke finner i oss selv eller i andre menn. Så ja, jeg elsker jenter og jeg anbefaler å snakke med de. Bare slutt å prøve å unngå frykten og handle med en gang slik at du ikke rekker å bli nervøs.

Ellers kan det være at "sjekking" er et stort steg i begynnelsen, så kanskje det er nok bare å åpne munnen i starten?

Bottom line: Just fucking do it.

:)

• Liker 1
Skrevet

1. Ikke ha forventninger

2. Å være deg selv er godt nok i massevis

3. Hvis universet vil, så treffer du noen du kan ha det bra med.

Anonymous poster hash: 7cefc...29d
Skrevet

Ja, gode råd her! :) 

Være seg selv er vel det viktigste, så vil vel noen plutselig falle for "en? "

Tror dere det er mange som går rundt og ikke er seg selv? 

Skrevet

Ja, gode råd her! :)

Være seg selv er vel det viktigste, så vil vel noen plutselig falle for "en? "

Tror dere det er mange som går rundt og ikke er seg selv? 

Jeg tror det er MANGE som går rundt og ikke er seg selv når dem drikker, spesielt om de drikker for mye.

Jeg har møtt svært mange falske folk ute på byen...

Jeg er derimot meg selv jeg, uansett hvor mye jeg drikker  :Nikke:  (som aldri er mye)

Skrevet

For meg handler det ikke bare om at jeg ikke tør og at jeg er dårlig på sjekking, om jeg ikke har drukket så er jeg som oftest heller ikke i humør til å sjekke opp og synes det er slitsomt å prøve å få jenta til å like meg.

Anonymous poster hash: 3e2a1...e1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...