AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Dekorasjon av lokale: duker, stoler, servietter osv.? Rydding senere? Serviser, bestikk? Hva er det vanlig at lokale ordner? Anonymous poster hash: cb6cb...738
Rosa Sitron Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 Det spør helt på hva slags lokale du velger. Tenker du grendehus eller restaurant-lignende?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Vi skal leie uten kokk, servitører. Lokale bare for oss, så ikke restaurant. Anonymous poster hash: cb6cb...738
Rosa Sitron Skrevet 6. oktober 2015 #4 Skrevet 6. oktober 2015 Vi skal leie uten kokk, servitører. Lokale bare for oss, så ikke restaurant. Anonymous poster hash: cb6cb...738 Vi leide også et slikt, da hadde vi "alt" av kjøkken fasiliteter, bord stoler servise osv. Mens duker, servietter, lys osv måtte vi ha selv.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis det er noen som driver med dette proft og tar >10.000 for det ville jeg anta at det følgte med. En del av de mindre grendahusene, samfunnshus, danselokaler og slikt har vanligvis ikke alt man trenger. Men finns mange leverandører som tilbyr dette, som www.dekketbord.no. Du får en god oversikt over selskapslokaler her https://eventum.no/selskapslokaler/hordaland/ og kan ringe litt rundt for å se hva som tilbys Anonymous poster hash: b7d32...797
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå