AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Gode dagen. Jeg er på utkikk etter en bolig.Å leie. Finn.no kommer på mange utleiere spm leier med bestemt leie periode til fem år. Hva synes dere om sånne leie kontakter? Jeg har ikke så mye peiling I forhold til det med å leie. Takk på forhånd Anonymous poster hash: d2a75...aae
penny_ Skrevet 6. oktober 2015 #2 Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Det kan hende at noen skriver leieperiode fra november 2015 til november 2020 i annonsen på Finn, men da det er ikke nødvendigvis tidsbestemt leieavtale i kontrakten. Det kan være en indikasjon på hvor lenge de har tenkt å leie ut eller at de bare setter en vilkårlig dato. 5 års tidsbestemt avtale er jo veldig lenge. Jeg ville ikke skrevet under på det. Endret 6. oktober 2015 av lisamari
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Skrevet 6. oktober 2015 Det kan hende at noen skriver leieperiode fra november 2015 til november 2020 i annonsen på Finn, men da det er ikke nødvendigvis tidsbestemt leieavtale i kontrakten. Det kan være en indikasjon på hvor lenge de har tenkt å leie ut eller at de bare setter en vilkårlig dato. 5 års tidsbestemt avtale er jo veldig lenge. Jeg ville ikke skrevet under på det. Så vis jeg vil flytte ut før de fem åra. Så kan jeg ikke? Anonymous poster hash: d2a75...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå