Sheerlove Skrevet 5. oktober 2015 #1 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei! Jeg har en bestevenninne som alltid stiller opp og er der for meg, men en ting som har plaget meg er at hun ALLTID er bedre enn meg i alt! Og jeg har tenkt, det må jo være noe jeg er bedre til, men det er det ikke, hvis jeg får en fire pluss på en prøve, får hun fem! Jeg har såklart ikke sagt noe til henne fordi jeg later som om jeg er stolt av henne, men egentlig blir jeg bare sur, sjalu og deprimert av det( har fått lege bekreftelse)Hva kan jeg gjøre, jeg vil jo ikke ha det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Da får du lese litt bedre til neste prøve da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #3 Del Skrevet 6. oktober 2015 Istedenfor å bruke krefter på å sammenligne deg med venninnen din, så bør du heller fokusere mer på det du gjør. Å oppnå et godt resultat er ikke guesswork, det handler om arbeid som kan måles. Din karakter sier noe om hvor mye av stoffet du har tilegnet deg. Det har ingenting med venninnen din å gjøre. Anonymous poster hash: 30087...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå