Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hun gikk fra knebøystativet uten å rydde opp vektene etter seg. Turn-off for min del. Vurderte å snakke med henne før dette, men ombestemte meg.

Hva tenker dere? Overdriver jeg?

:)

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hun gikk fra knebøystativet uten å rydde opp vektene etter seg. Turn-off for min del. Vurderte å snakke med henne før dette, men ombestemte meg.

Hva tenker dere? Overdriver jeg?

Haha, hvilket senter var dette på? :P

Anonymous poster hash: 246a1...e6f

Skrevet

Haha, hvilket senter var dette på? :P

Anonymous poster hash: 246a1...e6f

Det er ikke så viktig. Men det var i Oslo en plass.

Skrevet

Nei, du overdriver helt klart ikke. Tenk om dere hadde vært sammen; brukte truser på gulvet, tamponger i dass, halve melkeglass på benken. Hadde ikke gått!

• Liker 10
Gjest anonym2233
Skrevet

Njaa...

Vet ikke helt, men samtidig så finnes det også gutter som heller ikke rydder opp etter seg.

Men, du bør nok ikke la dette komme i veien for om du syns hun er søt =)

Skrevet

Ja, huff, jeg synes det var helt på sin plass at interessen dalte etter noe sånn. Man skal være kresen! Uansett om hun kunne vært ditt livs store kjærlighet med alle egenskaper du kunne ønske deg hos en dame, så kan man jo ikke være sammen med noen som ikke rydder etter seg på treningssenteret....

:sarkasme:

Skrevet

Nei, du overdriver helt klart ikke. Tenk om dere hadde vært sammen; brukte truser på gulvet, tamponger i dass, halve melkeglass på benken. Hadde ikke gått!

Haha, det blir fort som hun her da. 

• Liker 3
Skrevet

Tenk hvordan det ser ut etter at hun har lagd en stor middag....It`s all yours :blomst:

Anonymous poster hash: b3aa7...1f6
Skrevet

Man kan selvsagt ekstrapolere i den retning, noe jeg rasjonelt og kjølig gjorde i ettertid når jeg ventet på T-banen. Der og da var det en følelsesmessig reaksjon.

Men, du bør nok ikke la dette komme i veien for om du syns hun er søt =)

Det er ikke nok å kun være søt. Man må ha karakter og personlighet også. :)

Ja, huff, jeg synes det var helt på sin plass at interessen dalte etter noe sånn. Man skal være kresen! Uansett om hun kunne vært ditt livs store kjærlighet med alle egenskaper du kunne ønske deg hos en dame, så kan man jo ikke være sammen med noen som ikke rydder etter seg på treningssenteret....

Haha. Hun kunne kanskje vært en morsom flørt. Og kanskje er hun litt frekk som ikke rydder opp etter seg? Det kan bli bra sex av slikt.

Men mitt livs kjærlighet rydder nok opp etter seg og er generelt omsorgsfull og bryr seg om menneskene rundt seg. Når man oppdager en potensiell karakterbrist alt før en person har åpnet munnen lover det vel ikke spesielt godt?

Jeg skal følge med og se om hun rydder om jeg ser henne igjen. Kanskje hadde hun bare en dårlig dag.

Skrevet

Man kan selvsagt ekstrapolere i den retning, noe jeg rasjonelt og kjølig gjorde i ettertid når jeg ventet på T-banen. Der og da var det en følelsesmessig reaksjon.

Det er ikke nok å kun være søt. Man må ha karakter og personlighet også. :)

Haha. Hun kunne kanskje vært en morsom flørt. Og kanskje er hun litt frekk som ikke rydder opp etter seg? Det kan bli bra sex av slikt.

Men mitt livs kjærlighet rydder nok opp etter seg og er generelt omsorgsfull og bryr seg om menneskene rundt seg. Når man oppdager en potensiell karakterbrist alt før en person har åpnet munnen lover det vel ikke spesielt godt?

Jeg skal følge med og se om hun rydder om jeg ser henne igjen. Kanskje hadde hun bare en dårlig dag.

Jeg tenker at når en sånn filleting er en deal breaker, så kan man ligge an til å gå en lang singeltilværelse i møte. Selv om hun ikke ryddet opp etter seg den ene gangen du så henne på treningssenteret, kan hun godt være ryddig, omsorgsfull og ordentlig likevel. Du aner jo ingenting om henne, men dømmer henne etter en sånn bagatell.

Skrevet

Haha. Du er morsom du JakeGreen. Velkommen tilbake ;) 

Men enig. Blir generelt forbannet over folk som ikke rydder, vasker etter seg når de har brukt apparater etc.

• Liker 1
Skrevet

:sarkasme:

En slik handling tyder på at man ikke evner å følge sosiale kjøreregler, ikke kan inordne seg etter regler, har en mangel på omtanke for medmennesker, og mangler respekt for andres eiendeler. Hadde jeg vært en av mange ABer i denne delen av forumet hadde jeg sikkert konkludert med at hun var en narcissist og psykopat som spiser babyer til kvelds. Jeg nøyer meg med å si at den som gjør kjipe egoting har en høyere sannsynlighet for å være en kjip egoist.

Eller,for alt vi vet, var det få på senteret, og hun skulle ta et sett til etterpå.

Skrevet

Er det noe som irriterer meg så er det akkurat det. Så sier meg enig i din avgjørelse. 

• Liker 1
Skrevet

Litt for rask i avtrekkeren spør du meg. Er det noe folk burde lære er det å ikke dømme folk på første inntrykket.

Hadde du sett henne gjort det gjentatte ganger hadde jeg forstått deg godt, men hun har gjort dette 1 gang.. Kanskje hun er uerfaren, kanskje hun ikke tenkte seg om der og da, kanskje hun hadde sovet lite.

Ærlig talt, folk altså.

Skrevet

Jeg kan forstå deg, jeg ville følt det på samme måte hvis en kjekk mann for eksempel kastet fra seg noe på bakken i stedet for i nærmeste søppelbøtte ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kvinne, og hadde mistet helt interessen for en fyr som ikke ryddet etter seg. 

Det er fryktelig respektløst for de andre som trener der, og viser en holdning til andre som jeg finner svært lite tiltrekkende. I tillegg til at det er stor sannsynlighet for at vedkommende ikke rydder etter seg hjemme også, og ikke faen om jeg bor med en som slenger rundt seg med ting og forventer at jeg skal rydde opp. 

Anonymous poster hash: 4877d...6e6
Skrevet

Haha. Du er morsom du JakeGreen. Velkommen tilbake ;)

Men enig. Blir generelt forbannet over folk som ikke rydder, vasker etter seg når de har brukt apparater etc.

Takk! Innser at innlegget kan oppfattes humoristisk, men jeg er delvis seriøs her.

Skrevet

Takk! Innser at innlegget kan oppfattes humoristisk, men jeg er delvis seriøs her.

Haha, skjønner at du er seriøs, mon ami. Men du lager så fascinerende tråder og jeg blir så glad av skrivestilen din. Må alltid le litt :)

Skrevet

Haha, skjønner at du er seriøs, mon ami. Men du lager så fascinerende tråder og jeg blir så glad av skrivestilen din. Må alltid le litt :)

Om du lover å ikke fortelle det til en sjel, kan jeg meddele at jeg av og til ler litt selv også.

Skrevet

Njaa...

Vet ikke helt, men samtidig så finnes det også gutter som heller ikke rydder opp etter seg.

Hvorfor synes du dette er relevant?

Anonymous poster hash: 58277...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...