Nowayback Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) . Endret 12. mars 2017 av mann_86 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Hva med å melde deg inn på et seriøst nettsted?Anonymous poster hash: 42eed...7b3 3
Gjest supernova_87 Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Engasjement. Meninger. At du har interesser. At du vil noen plass. Og med det mener jeg ikke at du vil bli lege, eller oppnå store politiske verv, men at du vil noen plass, hvor som helst, og er opptatt av å være på vei, utvikle deg. Dette er i alle fall noe jeg blir sjarmert av. En dag, om ikke så lenge så vil du klare å skape din egen skjebne mer enn du klarer i dag. Bare fortsett å prøve! Det er mange menn og damer som ikke har særlig med utdannelse, økonomi eller status, men som absolutt er intelligente og "oppegående" likevel! Og som absolutt er noe å bli sammen med! Du sier at det ikke skal være nødvendig å skifte personlighet, og det er jeg helt enig med, jeg tror det handler om å vise frem sine gode sier, og å være trygge på at dem er noe positivt. Noen kan si at dem er en "gamer" med blikket ned, og unnvikende, ikke interessert i å snakke om det, og jeg ville mistet interessen med en gang, men hadde de sagt med engasjement at de elsket å game og brukte mye tid på det så ville jeg ikke mistet interessen. Så det handler om hvordan man forholder seg til seg selv og sin egen personlighet på en måte.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg dater en fyr nå som høres veldig ut som deg. Han gjorde noe veldig lurt da vi begynte å prate sammen (på Sukker), han fortalte meg at han var sjenert og trengte litt tid på å bli varm! Da hadde jeg mye mer forståelse for at han var litt stille da vi møttes. Skal helt ærlig innrømme jeg ble i tvil etter første daten hvor jeg følte jeg hadde overkjørt han med alt snakket mitt, men allerede på 2. date gikk det mye bedre. Nå liker jeg han veldig veldig godt, og jeg tror faktisk det kan hende det blir et forhold ut av det. Så mitt tips er å være åpen om hvem du er, og samtidig utfordre deg selv. Jeg setter alltid pris på at gutten forteller meg at han trives i mitt selskap og små subtile fysiske berøringer. Anonymous poster hash: 1561e...887 2
Nowayback Skrevet 6. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2015 (endret) På 5.10.2015 den 20.46, AnonymBruker skrev: . Endret 12. mars 2017 av mann_86 2
Miklo Velka Skrevet 6. oktober 2015 #6 Skrevet 6. oktober 2015 Hva med å melde deg inn på et seriøst nettsted?Anonymous poster hash: 42eed...7b3 Prøver du å si at KG ikke er et seriøst nettsted??? :-o 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Hva med å melde deg inn på et seriøst nettsted?Anonymous poster hash: 42eed...7b3 Meld deg inn i en forening R.kors, folkehjelpen. Støtt opp om frivillig srbeid etc.,Anonymous poster hash: 13b1d...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Har jeg forsåvidt gjort, men de fleste krever betaling for fullverdig medlemskap og tilgang til tjenester. I tillegg vegrer jeg meg for å legge ut bilde. Du må nesten legge ut et bilde av deg selv ja, selv om det sikkert er et stort skritt for deg.Anonymous poster hash: 13b1d...a5d 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Er i samme situasjon Anonymous poster hash: 9eea2...f8c
sjonkelrolf Skrevet 16. oktober 2015 #11 Skrevet 16. oktober 2015 Du tar ikke imot sjekketips fra jenter. De kan fint si at de liker sånn og sånn, men de mener egentlig noe annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå