Gå til innhold

Hva synes dere om fittekost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har fittekost å jeg elsker det. Han feier over musa mi med kosten sin, som om det var grus han feiet utenfor huset med piasava. Overhørte noen unge damer som sa det var ekkelt.

Anonymous poster hash: cadb8...586

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hårveksten: Ingen formeining. Nokre kler det, fleire ikkje.
Begrepet:  :kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Mannen har fittekost å jeg elsker det. Han feier over musa mi med kosten sin, som om det var grus han feiet utenfor huset med piasava. Overhørte noen unge damer som sa det var ekkelt.

Fittekost??

• Liker 2
  • 7 år senere...
Skrevet

Haha.. jeg børster litt støv av denne😅

Ikke prøvd piasavakost da, men jeg brukte en myk malepensel en gang. Den falt i god smak.

Hårbørste har jeg også prøvd, men det var jo for at hårene blir litt mykere av det.

Ei fjær har jeg også prøvd, men da var hun fastbundet med bind for øynene. Det er absolutt å anbefale, for nytelsen blir så mye bedre, når omgivelsene blir fjernet. Og ikke minst det uforutsette, som hun ikke ser hva jeg kommer til å gjøre. Har man litt tålmodighet kommer de beste lydene frem, så det er like deilig for meg som for kvinnen.. Jeg lager empati-godlyder😅🥰

AnonymBruker
Skrevet

Det var da også noe å kalle en bart :)

Jeg har hørt klittbørste før, men ikke fittekost.. men det blir jo omtrent det samme.

Jeg vurderer faktisk å ta skjegget og kun ha bart for tiden - eller...fittekost, da.

Anonymkode: 8d2c0...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Usedvanlig lite pent. Det er en grunn til at creepy stalkers ofte blir portrettert med fittekost i filmer, serier ol.

Anonymkode: 95d52...445

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det var da også noe å kalle en bart :)

Jeg har hørt klittbørste før, men ikke fittekost.. men det blir jo omtrent det samme.

Jeg vurderer faktisk å ta skjegget og kun ha bart for tiden - eller...fittekost, da.

Anonymkode: 8d2c0...d7f

Bart mot bart grinding? Jo, det er jo en kjempeide👍 Det beste er jo at det lukter av barten etterpå🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.10.2015 den 19.49):

Når jeg fjerner grus og lignende utenfor huset bruker jeg løvblåser, enket og greit 🙂 

Anonymkode: 988d3...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...