Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Så oppgitt!
Skrevet

Elskeren min er på ferie og jeg er lei meg!

Bare kjeft på meg - lei meg er jeg uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplysende innlegg.

Hvorfor i all verden tåler du ikke at den du er glad i er på ferie?

Skrevet

Hun tåler det sikkert, men er nok bare lei seg.

Det er jo trist å savne noen...

Skrevet
Hun tåler det sikkert, men er nok bare lei seg.

Det er jo trist å savne noen...

Med mindre ferien varer over flere uker, så har jeg bare en ting å si: GROW UP!

Å savne noen er en ting, men å være lei seg fordi andre er på ferie synes jeg er tullete. SÆRLIG om man selv bor sammen med en annen...

Gjest Så oppgitt
Skrevet

4 uker uten mulighet for kontakt, er egentlig helt enig med deg Poirot, ikke noe å være lei seg for.

Glemte at emapti bare finnes i de tilfellene det er snakk om legitime forhold. Beklager.

Skrevet
4 uker uten mulighet for kontakt, er egentlig helt enig med deg Poirot, ikke noe å være lei seg for.

Glemte at emapti bare finnes i de tilfellene det er snakk om legitime forhold. Beklager.

Har DU empati? Mot den du bedrar?

Skrevet

Har inntrykk av at mange ikke leser innleggene ordentlig før de svarer......

Trådstarter har en elsker, som er bortreist i 4 uker. Hun er altså forelsket i en som hun har et hemmelig forhold til.......Hun føler vel at hun som bare er elskerinne ikke har "lov" til å savne eller være lei seg, nettopp fordi hun er den "andre kvinnen"......

Skrevet
Har inntrykk av at mange ikke leser innleggene ordentlig før de svarer......

Trådstarter har en elsker, som er bortreist i 4 uker. Hun er altså forelsket i en som hun har et hemmelig forhold til.......Hun føler vel at hun som bare er elskerinne ikke har "lov" til å savne eller være lei seg, nettopp fordi hun er den "andre kvinnen"......

Enten er hun elskerinnen, eller så er hun den som er i et forhold og har en annen på si. Uansett er det litt merkelig å komme trekkende med "empati" i den sammenhengen.

Og UANSETT så synes jeg det er tragisk at man skal være lei seg fordi den andre er borte i en måned. Hva med å være glad på den andres vegne, eller stille seg spørsmål om hvorfor man ikke er med?

Skrevet

Poirot....alltid velformulerte, gode og saklige innspill, gjerne med litt snert.... :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer ann på omstendighetene rundt forholdet

Er dere single - Du har min sympati og empati fordi du kanskje føler deg ensom

Er en av dere gifte- ingen sympati

Skrevet

Jeg er den siste som støtter utroskap! Jeg personlig har nulltoleranse på utroskap! MEN jeg stiller meg ikke med pekefingeren over folk som har rotet seg inn i noe de har vanskelig for å komme seg ut av. Det siste som hjelper er å hovere eller komme med sarkastiske bemerkninger angående hennes valg her i livet. Hun vil tidsnok skjønne hva hun evt må gjøre med situasjonen. Hun må bare finne den veien selv.....Uansett, det var ikke for å få verbal juling hun skrev inn innlegget.....Empati er riktignok ikke riktig ord å trekke inn her, men de som føler sympati og har medfølelse for at hun føler seg litt trist, kan jo støtte henne her inne. Og de som ikke har sympati og ikke har annet enn sarkasme og ekle kommentarer, kan jo la være å svare?

Skrevet
de som føler sympati og har medfølelse for at hun føler seg litt trist' date=' kan jo støtte henne her inne. Og de som ikke har sympati og ikke har annet enn sarkasme og ekle kommentarer, kan jo la være å svare?[/quote']

GÅDD!!!

Er det ikke lov å mene at det er sutrete, uten å bli fremstilt som å være ekkel og sarkastisk?

Javel, da er jeg en ekkel og sarkastisk person. Om man ikke vil ha svar man ikke liker, får man la være å legge inn innelgg på debattforum.

Skrevet

Det er jo ikke en selfølge at når en har en elsker så blir noen bedratt. Jeg hadde en elsker i mange år, og det var fordi vi ikke ønsket å ha noe mer. Da var jeg og lei meg når han dro på feri.

Skrevet
Det er jo ikke en selfølge at når en har en elsker så blir noen bedratt. Jeg hadde en elsker i mange år' date=' og det var fordi vi ikke ønsket å ha noe mer. Da var jeg og lei meg når han dro på feri.[/quote']

Som jeg sa:

Jeg synes det er umodent å bli lei seg når den andre drar på ferie. Hvorfor ikke glede seg på den andres vegne, eller bli med?

Hva slags tvangstrøye er det dere setter ders partnere i om dere blir LEI DERE fordi de gjør noe gøy uten dere (såfremt de drar på ferie med dere også, men hvis de ikke gjør dette, så er jo det i seg selv god nok grunn til å stille et spørsmålstegn ved personen)?

Gjest Anonymous
Skrevet

Poirot! Du er så påståelig og vanskelig! JEEEZ

Kan man ikke savne noen som skal være borte en stund?

Når man savner noen er man lei seg fordi man ikke kan være med dette mennesket. Man er vant med kontakt og savner dette, noe som resulterer i tristhet når denne kontakten opphører.

Vanskelig?

Hun bad ikke om moralpreken fra deg? Elsker eller ikke elsker... Greia her er at en person savner en annen, og føler seg muligens ensom. Defor ber hun om litt støtte her! man kan glede seg over at den andre har det bra, men man kommer likevel ikke unna tristheten savn kan medføre. Nødvendigvis.

Jeg personlig lurer på om du følger din smale vei slik du lærer andre. Poirot?

Har du god moral, handler du slik du prater. Jeg tror ikke dette gjelder deg! Besserwisser!!! :ler:

Skrevet

Men hva var det trådstarter egentlig bad om?? Det lurer nå jeg på! Hun skriver da vitterligen "bare kjeft på meg"! Trodde altså det var det hun var ute etter... :klø:

Men her er det altså Poirot som får kjeften... :-?

Gjest ikke-innlogget Missy-M
Skrevet

Enten er hun elskerinnen, eller så er hun den som er i et forhold og har en annen på si. Uansett er det litt merkelig å komme trekkende med "empati" i den sammenhengen.

Og UANSETT så synes jeg det er tragisk at man skal være lei seg fordi den andre er borte i en måned. Hva med å være glad på den andres vegne, eller stille seg spørsmål om hvorfor man ikke er med?

Kunne ikke vært mer enig Poirot

Skrevet

til trådstarter: Såå..er han på feire med kona da eller?, siden du ikke har mulighet for kontakt. Sikkert mange andre gifte menn der du bor.. :kul:

Skrevet

Første innlegget til trådstarter var såpass lite informativt og lagt opp til kommentarer, at jeg ikke tror det er noe i veien for å kunne synse både den ene eller den andre veien.

Ser for meg at denne tråden var ment for å lage litt debatt...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Første innlegget til trådstarter var såpass lite informativt og lagt opp til kommentarer, at jeg ikke tror det er noe i veien for å kunne synse både den ene eller den andre veien.

Ser for meg at denne tråden var ment for å lage litt debatt...

Akkurat samme tanke sitter jeg med. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...