AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Hva er årsaken til at noen er helt følelsesmessig "lukket"? Altså det er umulig å få han til å prate om noenting som omhandler "oss". Er det fordi han egentlig ikke er så interessert? Jeg føler at når vi kysser og har sex er det mye "følelser" i klininga f eks, men er dette noe som kan være innbilning i mitt hode?:/ eller er det umulig at ikke begge to merker dette? Anonymous poster hash: 2fbb0...292
lillsunshine Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Tja. Jeg datet en mann som var forferdelig egoistisk/på grensa til narssisme. Han var derfor veldig følsesmessig lukket, men jeg følte også også at det var "følelser" i senga, for det var veldig intenst og lidenskapelig. Men jeg fikk aldri kontakt når vi snakket emosjonelt og han kunne ikke si så mye om følelsene sine, annet en at han var usikker, men at det var mye han likte med meg. Så jeg vil påpeke at selv om man føler det er følelser i senga, så er det nødvendigvis at han har følelser for deg. Dessverre. Endret 5. oktober 2015 av lillsunshine 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Det er ganske enkelt å skille følelser og sex. Og hvis han bare vil ha sex så vil han ikke snakke om følelser fordi han da kan miste muligheten til å ha sex. Trenger ikke være sånn, men sier bare at det KAN være sånn. Anonymous poster hash: ebd1f...cc7
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Hva er årsaken til at noen er helt følelsesmessig "lukket"? Altså det er umulig å få han til å prate om noenting som omhandler "oss". Er det fordi han egentlig ikke er så interessert? Jeg føler at når vi kysser og har sex er det mye "følelser" i klininga f eks, men er dette noe som kan være innbilning i mitt hode?:/ eller er det umulig at ikke begge to merker dette? Anonymous poster hash: 2fbb0...292 Ikke alle som er like flink til å snakke om følelser. Selv jeg som kvinne. Fordi jeg er redd for å falle og bli såret.Anonymous poster hash: ab935...a76 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Det er ganske enkelt å skille følelser og sex. Og hvis han bare vil ha sex så vil han ikke snakke om følelser fordi han da kan miste muligheten til å ha sex. Trenger ikke være sånn, men sier bare at det KAN være sånn. Anonymous poster hash: ebd1f...cc7 Det er absolutt en stor mulighet for dette. Det jeg lurer på er hvordan de som holder på med dette selv klarer å skille mellom når det KAN opstå følelser og når det ikke kan oppstå følelser? For det virker som det er "noe" der når vi kliner/har sex, betyr det at den andre undertrykker sine egne følelser eller? Fra trådstarter:)Anonymous poster hash: 48bce...004
Doge Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Ikke alle som er like flink til å snakke om følelser. Selv jeg som kvinne. Fordi jeg er redd for å falle og bli såret.Anonymous poster hash: ab935...a76 Dette! 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Det er absolutt en stor mulighet for dette. Det jeg lurer på er hvordan de som holder på med dette selv klarer å skille mellom når det KAN opstå følelser og når det ikke kan oppstå følelser? For det virker som det er "noe" der når vi kliner/har sex, betyr det at den andre undertrykker sine egne følelser eller? Fra trådstarter:)Anonymous poster hash: 48bce...004 Jeg vet ikke. Jeg har et type forhold med en mann nå der ingen av oss er forelsket og ikke vil være sammen som kjærester (mye fordi han vil ha sine egne barn og det kan ikke jeg gi han og mye fordi jeg bare er skada i følelsene mine). Jeg vet ikke hvordan han skiller på bare sex og følelser. Men, det er deilig å ha sex og kroppen reagerer jo. Men, etterpå så er det koselig å henge sammen, men bare ikke så veldig lenge etterpå. Ikke før neste gang vi møtes igjen og har sex. Og sånn går no dagan... Med han jeg "dater" så skriver vi slengkyss i meldinger og han sier jenta mi osv, men jeg vet at han ikke har følelser for meg utover vennskap og begjær. Så jeg vet ikke hvordan det funker ift å bli glad i og ikke. Så - for å svare på det du spør om; om han undertrykker følelsene sine når han kysser deg og dere har sex... jeg vet ikke. Jeg vet bare at det er mulig å være kåt og ha sex uten å ha romantiske følelser. Anonymous poster hash: ebd1f...cc7
Becka Skrevet 6. oktober 2015 #8 Skrevet 6. oktober 2015 Noen er rett og slett bare mer lukket. Det kan være av forskjellige årsaker. Noen åpner seg mer opp etterhvert som de blir trygg på personen, mens andre blir kanskje aldri bedre på det. Det trenger jo overhode ikke bety at han du er sammen med ikke føler noe, men sjansen er jo der. Jeg antar at hvis han vil være med deg, så er det følelser der, og dere ikke bare har sex.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2015 #9 Skrevet 16. oktober 2015 Noen kvinner og noen menn har ikke følelser for andre. De er tomme. Anonymous poster hash: 9bbf2...b74 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå