AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #21 Del Skrevet 7. oktober 2015 Du har havnet i "bekjent-sonen". Da er du kjip da. Anonymous poster hash: 9f2a3...2ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2015 #22 Del Skrevet 7. oktober 2015 Hei Jeg har opplevd noen ganger at damer blir sure fordi jeg ikke er interessert i å være en bekjent. De ønsker ikke en romantisk relasjon og er heller ikke interessert i å ha meg som en venn eller nær venn, men vil gjerne at vi skal være bekjente som hører hvordan det går og slikt. Jeg forstår ikke hvorfor man tar seg bryet til å bruke tid på en person bare for å a de som en bekjent, for meg gir det ingen mening. Ikke forstår jeg hvorfor de blir sur heller når de ikke en gang ser på meg som en venn. Jeg ser i alle fall ikke verdien av å ha "overfladiske vennskap" , hvor man egentlig ikke er venner. Noen som forstår seg på dette? Hvorfor er det så viktig for dem å ha folk i "beskjentskap sirkelen"?Anonymous poster hash: b7cc4...e1a Drit i slike kvinnfolk. La de bare bli sure så får de ha det så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexbomben Skrevet 7. oktober 2015 #23 Del Skrevet 7. oktober 2015 De føler seg såå kule når de kjenner så mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. oktober 2015 #24 Del Skrevet 7. oktober 2015 Nå vet ikke jeg altså, men kanskje de føler du blir litt innpåsliten? Det tar tid å bygge opp nære vennskap, og alle kan ikke være i den innerste sirkelen, tenker jeg.Anonymous poster hash: 0e3b1...f40 Om han er innpåsliten så burde de jo være glad for å være kvitt han helt da. Ikke alkurat logisk å bli sur for at han ikke vil ha noe med de å gjøre for kun å være en bekjent da..m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå