AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hei Jeg har opplevd noen ganger at damer blir sure fordi jeg ikke er interessert i å være en bekjent. De ønsker ikke en romantisk relasjon og er heller ikke interessert i å ha meg som en venn eller nær venn, men vil gjerne at vi skal være bekjente som hører hvordan det går og slikt. Jeg forstår ikke hvorfor man tar seg bryet til å bruke tid på en person bare for å a de som en bekjent, for meg gir det ingen mening. Ikke forstår jeg hvorfor de blir sur heller når de ikke en gang ser på meg som en venn. Jeg ser i alle fall ikke verdien av å ha "overfladiske vennskap" , hvor man egentlig ikke er venner. Noen som forstår seg på dette? Hvorfor er det så viktig for dem å ha folk i "beskjentskap sirkelen"? Anonymous poster hash: b7cc4...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er det en eller to personer du har opplevd dette med? Enten så er de litt selvsentrerte eller så har du nok mistolket samtalen Anonymous poster hash: 3996d...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. oktober 2015 #3 Del Skrevet 5. oktober 2015 Hmmm. Har du en egenskap, evt et yrke de kan ha nytte av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Del Skrevet 5. oktober 2015 Skjønte ikke helt jeg...hvordan avklarer man slikt da?Anonymous poster hash: c3a19...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. oktober 2015 #5 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) La oss ta et eks: Hvis de beholder deg som bekjent, og du er rørlegger kan de be om en tjeneste, og be deg se på et rør. Edit: Nå gjetter jeg bare her. Kan være hva som helst. Endret 5. oktober 2015 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 5. oktober 2015 #6 Del Skrevet 5. oktober 2015 La oss ta et eks: Hvis de beholder deg som bekjent, og du er rørlegger kan de be om en tjeneste, og be deg se på et rør. Edit: Nå gjetter jeg bare her. Kan være hva som helst. Er det det det kalles nå om dagen..? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. oktober 2015 #7 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er det det det kalles nå om dagen..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Del Skrevet 5. oktober 2015 Skal stå bekjent, og ikke beskjent, før noen noen retter på meg. Man avklarer hva de vil ut i fra hva de sier og handlingene deres. En av dem vil nok ha noe spesifikt ja. Hun andre forstår jeg meg ikke på. Anonymous poster hash: b7cc4...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Del Skrevet 5. oktober 2015 Skal stå bekjent, og ikke beskjent, før noen noen retter på meg. Man avklarer hva de vil ut i fra hva de sier og handlingene deres. En av dem vil nok ha noe spesifikt ja. Hun andre forstår jeg meg ikke på. Anonymous poster hash: b7cc4...e1a Nå vet ikke jeg altså, men kanskje de føler du blir litt innpåsliten? Det tar tid å bygge opp nære vennskap, og alle kan ikke være i den innerste sirkelen, tenker jeg. Anonymous poster hash: 0e3b1...f40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinelli Skrevet 5. oktober 2015 #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kan ikke tro at ingen har vært grammarnazi enda. BEKJENT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 Er sikkert ikke fordi de nødvendigvis bryr seg om å ha deg som bekjent, men at du oppfører deg cocky/butthurt/frekk etterpå og de prøver å få en okei "vennskapelig" tone med deg igjen bare for at dere ikke skal skilles som uvenner. Anonymous poster hash: 05ad6...2ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fraggzy Skrevet 5. oktober 2015 #12 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kan ikke tro at ingen har vært grammarnazi enda. BEKJENT* Skal stå bekjent, og ikke beskjent, før noen noen retter på meg. Man avklarer hva de vil ut i fra hva de sier og handlingene deres. En av dem vil nok ha noe spesifikt ja. Hun andre forstår jeg meg ikke på. Anonymous poster hash: b7cc4...e1a Alltid lurt å lese hele tråden først 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #13 Del Skrevet 5. oktober 2015 Kan ikke tro at ingen har vært grammarnazi enda. BEKJENT* Meg beskjent er stavefeil og gramatikkfeil to forskjellige ting..?Anonymous poster hash: 7cd58...779 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 5. oktober 2015 #14 Del Skrevet 5. oktober 2015 La oss ta et eks: Hvis de beholder deg som bekjent, og du er rørlegger kan de be om en tjeneste, og be deg se på et rør. Edit: Nå gjetter jeg bare her. Kan være hva som helst. Rør trenger å stakes opp iblant forat de skal fungere best mulig . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinelli Skrevet 5. oktober 2015 #15 Del Skrevet 5. oktober 2015 Alltid lurt å lese hele tråden først Ja det var lurt ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 5. oktober 2015 #16 Del Skrevet 5. oktober 2015 Rør trenger å stakes opp iblant forat de skal fungere best mulig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 6. oktober 2015 #17 Del Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Rør trenger å stakes opp iblant forat de skal fungere best mulig . Næmmen. Arabella da! Edit skrivefeil... Endret 6. oktober 2015 av Uredd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 6. oktober 2015 #18 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har og opplevde dette! Merkelige greier. Kommer aldri til å beholde noen helst for for relasjon med en person jeg har vært romatisk involvert med. Vennskap med jenter i seg selv er noe jeg i aller største grad unngår, bare drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 6. oktober 2015 #19 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ahh, den fryktede bekjentsonen. Verden ville vært et mye bedre sted om man ikke hadde bekjente, bare venner og fremmede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #20 Del Skrevet 6. oktober 2015 Har selv opplevd dette ofte. Hvorfor skal jeg ville ha en jente jeg har lyst på men som ikke vil ha meg som venn/bekjent? I hvilken verden er det logisk og ødelegge seg selv på den måten? Der fikk hun type!! Yeeey... Der kom kiden... Yeeeey.. Der kom ringen.. Yeeey... Selvpining på det beste. Beste er og få et enkelt nei på en nærmere relasjon og gå videre. Anonymous poster hash: 9aaa8...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå