AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Endelig.. er det vår tur til å få en liten hundevalp i hus! Men da kom det store spørsmålet om navn... Har dere noen forslag til fine, morsomme, kule, gøyale navn til en liten gutte hundevalp? Hunden er både for familiekos og til jakt. Så det er mange i husstanden som skal like navnet :-) Takk Anonymous poster hash: ff0e8...4e4
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Ruccula Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) Jeg liker menneskenavn på hundene mine. Jeg har to hunder som begge har fine menneskenavn. Hva med petter? Oskar? Ludvig?Snorre? Egil? Osv Endret 5. oktober 2015 av Snublefella
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Gratulerer med ny hund Fortell litt mer om personligheten dens da? Farge, størrelse? Mye lettere å hjelpe da
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Hadde en hund som het Trond Karlsen.(heter selv ikke Karlsen til etternavn) og en katt som het A.B (sto ikke for noe). Folk tenkte nok sitt når jeg sto å ropte Trond Karlsen eller A.B på trappa men det gjør livet bare mer spennende Andre forslag: kompis Snickers nr 6 Chilli Fredag Loke Odin, Hercules Pettersen Finn Lasse Eddy Tim Bengt Anonymous poster hash: 35b1e...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå