AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Vil ha en helg med kjæresten. Hva kan anbefales? Veldig fornøyd med Budapest, likte oss veldig godt der. Elvebåtcruise, vinsmaking osv.. Så hva kan dere anbefale til en langhelg for ett kjærestepar? Anonymous poster hash: 5ef86...b6d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Praha er utrolig idyllisk...IG billig! Anonymous poster hash: dd841...caa
Hecubaa Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg har vært i alle fem og syns alle er gode alternativer, men likte meg nok aller best i Praha
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Krakow. Anonymous poster hash: 6c8c8...3b6
Ginny Skrevet 7. oktober 2015 #6 Skrevet 7. oktober 2015 Tallinn er den perfekte kjæresteferien hvis du vil ha en by hvor det ikke er så fryktelig mye "obligatorisk turiststyr". Byen er kjempefin, særlig gamlebyen, og den er liten nok til at dere kan vandre rundt omkring og nå alt. Du slipper dermed å stresse for å nå innom alt du føler du må se mens du er der I tillegg er det masse restauranter, ganske billig og en del morsomme ting man kan gjøre Både Praha og Krakow har en del mer turistting jeg følte jeg måtte se da jeg var der, men begge er fine byer. De andre har jeg ikke prøvd, men tenker det er fint der og. Forøvrig er Budapest min absolutte favoritt 1
Djungelvrål Skrevet 7. oktober 2015 #7 Skrevet 7. oktober 2015 Har vært i både Krakow, Gdansk og Riga. Likte absolutt Krakow best. Maten, byen og spesielt jødekvartalet var magisk.
reiselyst72 Skrevet 8. oktober 2015 #8 Skrevet 8. oktober 2015 (endret) Kommer jo litt an på når dere har tenkt å reise. Personlig liker jeg Polen veldig godt og både Krakow og Gdansk har hyggelige julemarkeder, bra shopping og gode priser på mat og drikke. Endret 8. oktober 2015 av reiselyst72
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #9 Skrevet 8. oktober 2015 Riga er gørr kjedelig. Enig. Anonymous poster hash: 4c8e7...11e
Blablaa Skrevet 8. oktober 2015 #10 Skrevet 8. oktober 2015 Praha! Definitivt, kjempe billig og en veldig koselig by!
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2015 #11 Skrevet 8. oktober 2015 Har vært alle stedene, bortsett fra Krakow. Praha er uten tvil min favoritt Anonymous poster hash: 4c8e7...11e
Gjest sjakkmatt Skrevet 8. oktober 2015 #12 Skrevet 8. oktober 2015 Anbefaler Krakow. Var der med kjæresten tidligere i år. Billig og god mat, og hyggelig i sentrum. Vi dro også en tur til Auschwitz og saltgruvene som var utrolig interessant, hvis dere liker sånne ting:)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #13 Skrevet 10. oktober 2015 Har vært i alle utenom Gdansk. Praha er vakkert, Tallinn idyllisk. Krakow har mye spennende historie. Riga er greit nok, men havner bak de andre byene for min del. Da hadde jeg heller valgt Vilnius. Anonymous poster hash: b5c73...a67
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2015 #14 Skrevet 10. oktober 2015 Ikke Riga i alle fall .... en mer gørrkjedelig by skal en lete lenge etter. Er visstnok flere her inne som er enig med meg i følge den "land du ikke vil reise til" tråden eller hva den het. Anonymous poster hash: 95261...186
annebanane Skrevet 10. oktober 2015 #15 Skrevet 10. oktober 2015 Bare vært i Krakow, men kan anbefale det! Akkurat passe stor by, en del å gjøre, og historisk grunn å besøke utenfor byen.
Example Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Vært i Krakow og Riga av de byene, og kjørt såvidt gjennom Gdansk. Vil absolutt anbefale Krakow. Flott by.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #17 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har blitt veldig glad i Polen som reisemål, og kan varmt anbefale både Gdansk og Krakow. Begge er svært hyggelige byer, og prisnivået er behagelig. kan minne litt om Amsterdam med sin Hansa-bebyggelse. Bygningene er fargerike, og gatene er koselige. For en liten shopping-guide til Gdansk kan du sjekke ut: http://reisetoppen.com/shopping-gdansk/ Anonymous poster hash: 1ff4c...422
Gjest Overrasket Skrevet 20. oktober 2015 #18 Skrevet 20. oktober 2015 Ville foretrukket å dra tilbake til Budapest, jeg. Praha ble litt falskt for min smak.
Gjest Citronella Skrevet 20. oktober 2015 #19 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har vært i alle byene, og enig med flere at Riga er en trist og kjedelig by. Av de du nevner, ville jeg valgt Krakow. Men like bra som Budapest er den ikke. Har dere vurdert Barcelona? En av mine favorittbyer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå