AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Er kaloritelleren på polarloop riktig når jeg ikke bruker pulsbelte?Anonymous poster hash: 86b47...7df
Despicable Me Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Kaloritelleren er ikke helt nøyaktig da dette er ganske individuelt fra person til person, men den regner ut et ca. kaloriforbruk i forhold til aktivitetsnivået og vekten man har plottet inn i profilen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Kaloritelleren er ikke helt nøyaktig da dette er ganske individuelt fra person til person, men den regner ut et ca. kaloriforbruk i forhold til aktivitetsnivået og vekten man har plottet inn i profilen.så man trenger ikke pulsbelte? For det står at jeg har forbrent x antall kalorier (ts her)Anonymous poster hash: 86b47...7df
Despicable Me Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 så man trenger ikke pulsbelte? For det står at jeg har forbrent x antall kalorier (ts her)Anonymous poster hash: 86b47...7df Kaloriteller er egentlig ikke en teller i den forstand at den klarer å måle hvor mye du forbrenner, men den estimerer på lik linje som feks. treningsaparater gjør det. Så hvis klokken viser feks 1200 kcal forbrent i løpet av en dag, så vil ikke dette være 100% nøyaktig da den ikke kan måle puls uten pulsbelte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå