AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Iphone 4 vibrerer i tide og utide. Det kommer opp en bjelle med strek over. Jeg vil bli kvitt dette. Noen som vet hvordan? Er det smiletegn på iphone 4?Anonymous poster hash: 0ece5...ec3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Iphone 4 vibrerer i tide og utide. Det kommer opp en bjelle med strek over. Jeg vil bli kvitt dette. Noen som vet hvordan? Er det smiletegn på iphone 4?Anonymous poster hash: 0ece5...ec3 Tipper lydløstasten på venstre side er gåen, det er ikke så mye å gjøre med det om den er ødelagt. Gå til en reperasjonssjappe og hør om de kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: 97c1c...69d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Tipper lydløstasten på venstre side er gåen, det er ikke så mye å gjøre med det om den er ødelagt. Gå til en reperasjonssjappe og hør om de kan hjelpe deg. Anonymous poster hash: 97c1c...69d Takk. Jeg oppdaget at knappen var satt i lydløs. Det var kanskje derfor. Er det smiletegn på iphone 4?Anonymous poster hash: 0ece5...ec3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå