AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #21 Del Skrevet 6. oktober 2015 Haha problemer xD Er det noe å bry seg om da? Jeg kan vel si at jeg sjekker facebook hver dag, men jeg gidder ikke å se når mine venner var pålogget sist, det er nesten litt stalkermode? Som jeg sier til vennene mine, jeg har slått av varsler på mobilen min, slik at dette ikke popper opp hele dagen, derfor svarer jeg ikke på meldinger, særlig når jeg er på mobilen.. Andre ganger, så er jeg kanskje bare pålogget i 2-3minutter før jeg slår av facebook, så om noen skriver en melding til meg, så håper jeg at de ikke forventer at jeg skal skrive tilbake 5min etterpå, for det kan gjerne ta 1time eller 1dag før jeg faktisk ser den meldingen xD Stalkermode? Å legge merke til at det står hvor mange minutter vennene dine har vært innom, er IKKE å være i stalkermodus, har du øyne så ser du! Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #22 Del Skrevet 6. oktober 2015 Dette er jo helt sykt. Jeg var ikke klar over at andre kan se når jeg sist var påogget selv om jeg aldri har på chat-funksjonen. Slette jævla facebook. Anonymous poster hash: 9dde4...d18 Ikke sant! Skikkelig dårlig gjort av facebook-ledelsen. Det kommer opp ett minutt etter at du har logget inn, at du logget inn for ett minutt siden, altså at du logger inn på facebook (ikke chatten). Jeg mener jeg leste at det er fordi man har facebook-appen/messenger på mobilen. Prøv å slette det der og logg deretter på fra PC. Da skal du ikke synes hvis chatten er av. Man kan jo fortsatt velge å bli varslet på mail hvis noen skriver noe til deg. Den har jeg slettet for en stund siden, så nei, dette stemmer ikke, jeg har jo ikke den appen lenger. Jeg kommer til å velge å bli varsel hver gang noen har skrevet til meg, så vet jeg når jeg ikke skal logge inn, men nå kan jeg jo ikke logge inn for å surfe på facebook uten at hele vennelisten ser det på chatten. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #23 Del Skrevet 6. oktober 2015 Hvis du trykker på tannhjulet nede i høyre hjørne, og avanserte innstillinger kan du velge å slå av chatten. Folk kan fortsatt sende deg meldinger, men du dukker ikke opp på chattelisten og det viser ikke at du er pålogget. Det er jo det jeg har gjort tidligere: slått av chatten, men folk får jo likevel se når du logget inn på facebook, spiller ingen rolle om du har slått av chatten eller ikke. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #24 Del Skrevet 6. oktober 2015 Ikke sant! Skikkelig dårlig gjort av facebook-ledelsen. Det kommer opp ett minutt etter at du har logget inn, at du logget inn for ett minutt siden, altså at du logger inn på facebook (ikke chatten). Den har jeg slettet for en stund siden, så nei, dette stemmer ikke, jeg har jo ikke den appen lenger. Jeg kommer til å velge å bli varsel hver gang noen har skrevet til meg, så vet jeg når jeg ikke skal logge inn, men nå kan jeg jo ikke logge inn for å surfe på facebook uten at hele vennelisten ser det på chatten. Anonymous poster hash: 9a354...23e Du har slettet messenger fra telefon og ipad og synes fra pc`n? Anonymous poster hash: f40cd...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #25 Del Skrevet 6. oktober 2015 Man kan se det, uansett om du er pålogget eller ikke på chatten. Det kommer opp at du logget deg inn for 1 minutt siden, selv om du ikke logger på chatten. Anonymous poster hash: 9a354...23e Shit, for en dårlig formulering. Prøver på nytt: Man kan se det, uansett om du er pålogget på chatten eller ikke. Det kommer opp at du logget deg inn for 1 minutt siden, selv om du ikke logger på chatten. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #26 Del Skrevet 6. oktober 2015 Du har slettet messenger fra telefon og ipad og synes fra pc`n? Anonymous poster hash: f40cd...4a3 Jepp Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #27 Del Skrevet 6. oktober 2015 Trikset er å være lynkjapp hver gang du logger inn og ut. Hvis du er innlogget i under 10 sekunder vil ikke innloggingen bli registrert Er kun når du er innlogget mer enn 15 sekunder før du logger ut står det "1 minutt" bak navnet dit på chatlisten,selv om du har slått av for chat. Anonymous poster hash: 81faf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #28 Del Skrevet 6. oktober 2015 Trikset er å være lynkjapp hver gang du logger inn og ut. Hvis du er innlogget i under 10 sekunder vil ikke innloggingen bli registrert Er kun når du er innlogget mer enn 15 sekunder før du logger ut står det "1 minutt" bak navnet dit på chatlisten,selv om du har slått av for chat. Anonymous poster hash: 81faf...2fb Haha, men nå blir det mindre facebook-surfing på meg. Håper aktivteten på face peker bratt nedover pga. denne endringen, slik at de forstår hva de har gjort. Usj. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #29 Del Skrevet 6. oktober 2015 Trikset er å være lynkjapp hver gang du logger inn og ut. Hvis du er innlogget i under 10 sekunder vil ikke innloggingen bli registrert Er kun når du er innlogget mer enn 15 sekunder før du logger ut står det "1 minutt" bak navnet dit på chatlisten,selv om du har slått av for chat. Anonymous poster hash: 81faf...2fb Er det for øvrig sant det du sier? Og hvordan vet du dette? Å ta en rask titt uten at det kommer opp på chatten, hadde jo vært greit, selv om det kun er snakk om 10 sek... Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #30 Del Skrevet 6. oktober 2015 Er det for øvrig sant det du sier? Og hvordan vet du dette? Å ta en rask titt uten at det kommer opp på chatten, hadde jo vært greit, selv om det kun er snakk om 10 sek... Anonymous poster hash: 9a354...23e Jeg gjør det rett som det er fordi jeg stort sett bare sjekker om jeg har fått noen meldinger. Grunnen til at jeg vet dette er fordi jeg har en fake profil,og logger jeg kjapt inn og ut fra min egen profil,og deretter sjekker fra den falske,så står det ingenting bak navnet mitt hvis jeg har vært innlogget mindre enn 10 sekunder! Anonymous poster hash: 81faf...2fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #31 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor dette er et problem. Hva så om noen ser når du er logget på, du svarer da når du svarer? Anonymous poster hash: e1626...ec0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 6. oktober 2015 #32 Del Skrevet 6. oktober 2015 Stalkermode? Å legge merke til at det står hvor mange minutter vennene dine har vært innom, er IKKE å være i stalkermodus, har du øyne så ser du! Anonymous poster hash: 9a354...23e Vel jeg legger ikke merke til det? Fordi jeg gidder ikke å bry meg om slike ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 6. oktober 2015 #33 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det er jo bare å unngå å svare hvis man ikke vil? Det kan man, men det hadde vært enklere å bruke "jeg har ikke vært pålogget" istedenfor "jeg vil ikke ha kontakt med deg". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #34 Del Skrevet 6. oktober 2015 Det kan man, men det hadde vært enklere å bruke "jeg har ikke vært pålogget" istedenfor "jeg vil ikke ha kontakt med deg". Enig. Vanskelig å finne på en god unnskyldning for ikke å svare, uten at det trenger være noe galt. Av og til orker man ikke, eller er ikke i rette humør. Anonymous poster hash: 3cd77...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #35 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kan ikke se det fra pcen om hvor lenge siden det er folk har vært pålogget, kun fra mobil og der er det flere som ikke har dette bak seg heller. S¨tror dette kun må være på spesifikke pcer eller mobiler. Jeg kan ikke se det iallefall Anonymous poster hash: 37125...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #36 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ser kun de som bruker chatten på mobilen hvor lenge siden de var pålogget, ikke om de er pålogget fra pcen! Anonymous poster hash: 37125...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 6. oktober 2015 #37 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg ser kun de som bruker chatten på mobilen hvor lenge siden de var pålogget, ikke om de er pålogget fra pcen! Anonymous poster hash: 37125...983 Dette medfører riktighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #38 Del Skrevet 6. oktober 2015 Så hvis man logger seg inn, uten å være på chatten, står det da antall minutter/timer siden man logget seg inn, da? Eller står det hele tiden "1 min"? Forsvinner tidsstempelet når man logger seg ut, eller står det fortsatt antall minutter/timer siden man da logget seg inn? Anonymous poster hash: 77543...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #39 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor dette er et problem. Hva så om noen ser når du er logget på, du svarer da når du svarer?Anonymous poster hash: e1626...ec0 Jeg liker å surfe "usynlig" på facebook og liker ikke at folk ser NÅR jeg har logget meg på sist gang. Og, i blant har jeg ikke lyst til å svare på mld., men det er ikke bare å si at jeg ikke gidder til familie, venner, etc. Vel jeg legger ikke merke til det? Fordi jeg gidder ikke å bry meg om slike ting Jeg trodde ikke at det å legge merke til det som er rett foran øynene mine var så ekstraordinært Det kan man, men det hadde vært enklere å bruke "jeg har ikke vært pålogget" istedenfor "jeg vil ikke ha kontakt med deg". Nettopp. Liker heller ikke at folk kan se hvor aktiv jeg er på face... Haha, uff. Enig. Vanskelig å finne på en god unnskyldning for ikke å svare, uten at det trenger være noe galt. Av og til orker man ikke, eller er ikke i rette humør. Anonymous poster hash: 3cd77...efb Riktig Anonymous poster hash: 9a354...23e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #40 Del Skrevet 6. oktober 2015 Jeg kan ikke se det fra pcen om hvor lenge siden det er folk har vært pålogget, kun fra mobil og der er det flere som ikke har dette bak seg heller. S¨tror dette kun må være på spesifikke pcer eller mobiler. Jeg kan ikke se det iallefall Anonymous poster hash: 37125...983 Jeg bruker face hovedsaklig på PCen og jeg ser hvor lenge siden det er folk har vært inne. Anonymous poster hash: 9a354...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå