AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Er det lov? Kjæresten min sier han gjør det ofte!Anonymous poster hash: 65a37...823
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Få de billigere? Hvor jeg jobber gir vi ikke slike ting billigere. Enten vanlig pris, eller så får de ta en annen boks! Herregud så mye rart folk prøver seg på!!Anonymous poster hash: 91298...dfc 9
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg gir ingenting billigere. Har ikke lov å gjøre sånt uten tillatelse fra sjefen. Anonymous poster hash: 954b4...539
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Er det lov? Kjæresten min sier han gjør det ofte!Anonymous poster hash: 65a37...823 Da tror jeg han lyver, dessverre. Aldri hørt om en butikk som tillater det! Anonymous poster hash: d2d54...0f0 1
Rotemor Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Tror du det er lov å dra av knappene på en jakke i klesbutikken for å få det billigere? Spør deg selv.. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Helt utrolig hva folk kommer på gjøre. Jeg bryr meg da virkelig ikke om colaen min er bulket eller ikke. Viss andre bryr seg så får de ta en annen boks, så kan jeg kjøpe de andre.Anonymous poster hash: 48f97...f8f
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Haha. Hvis noen hadde kommet med en bulket boks til meg og spurt etter halv pris hadde jeg bare sagt at de kunne finne seg en ny Anonymous poster hash: 9dfe3...be7 1
Gjest ulvepopcorn Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Innholdet er jo det samme (kanskje bare mer "shaket"), det er ikke skadet/bulket. Kan være veldig rista innhold selv om boksen er helt fin også, så de butikkansatte som går på den må jo være stokk dumme.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Tror du det er lov å dra av knappene på en jakke i klesbutikken for å få det billigere? Spør deg selv.. Dette! Nei, selvsagt er det ikke lov til å ødelegge noe med vilje, og deretter be om å få varen til halv pris. Det er jo både hærverk, svindel og lureri. Om min samboer holdt på slik, hadde eg virkelig lurt på hvilke verdier og hvilken moral han har. Hadde nok mistet totalt respekten. For en idiot! Anonymous poster hash: e4e26...e97 1
Gjest Raindrops Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Selvsagt ikke. I de fleste tilfeller vil det heller ikke fungere, med mindre det sitter et naut bak kassa. Vi gir bare avslag om det er den siste vi har igjen av noe og den er litt skadet, og til og med da må jeg ringe å høre med sjefen, ansvars- eller vakthavende. 1
Rotemor Skrevet 5. oktober 2015 #12 Skrevet 5. oktober 2015 Dette! Nei, selvsagt er det ikke lov til å ødelegge noe med vilje, og deretter be om å få varen til halv pris. Det er jo både hærverk, svindel og lureri. Om min samboer holdt på slik, hadde eg virkelig lurt på hvilke verdier og hvilken moral han har. Hadde nok mistet totalt respekten. For en idiot! Anonymous poster hash: e4e26...e97 Og dette ;)0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå