Gå til innhold

Har latt meg bli brukt for mange ganger... Noen som har det på samme måte?

Nettdating og å føle seg brukt  

12 stemmer

1. 1. Har du følte deg brukt noen gang?

• Ja
      11
    • Nei
      1
  2. 2. Hva tenker du er årsaken til at de kun ville bruke deg?

• At jeg ikke var pen og sexy nok
      3
    • At de ikke var klar for noe mer
      3
    • At de så etter en annen personlighet enn det jeg var
      6
  3. 3. Er et pent utseende nok til at du kan ha sex selv om vedkommende bare vil ha deg som pulevenn?

• Ja
      3
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt flere menn via nettdating. Jeg har møtt menn der det ser ut til å være gjensidig forelskelse. Men det jeg har oppdaget er at de er veldig flørten, og veldig ute etter å få sex så tidlig som mulig. Etter at de har fått sex noen ganger, så avtar interessen, og da sier de gjerne at de vil gjerne ha meg som pulevenn, og at forhold er uaktuellt. Da har jeg dumpet de. Men nå for litt siden var det en som jeg ikke dumpet. Han fortsatte jeg med i over ett år, til han plutselig sier at han ikke vil vite av meg igjen. Ufattelig sårende. Jeg har kjærlighetssorg nå, for jeg ble dessverre forelsket i han. Sikkert mest det ytre jeg var forelsket i.

Noen som har samme erfaringer? Og noen som vet om det er mange som ikke søker kjæreste på nettdatingen? Mistenker at noen av dem ikke er ute etter forhold.

Anonymous poster hash: 3728e...e5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre hatt mange dårlige netterfaringer. For mange menn handler det om sex... Man bør vente 4-5 dater før man havner i bingen, så kan man få vekk mange av de som kun søker det. For min del har de dårlige erfaringene fått meg til å få opp øynene for en gammel eks, en som elsker meg for den jeg er, selv om han er verken rik eller pen men helstøpt og en god mann. Det gjør meg lykkelig.

Anonymous poster hash: f3a61...7b5

Skrevet

Jeg har akkurat samme erfaringen. Møtte en i sommer, første datene gikk over all forventning og han virka supergira. Så plutselig dabbet det heeelt av, men "vi kunne være pulevenner". Jeg bet på agnet, siden jeg er så naiv (har ikke drevet med nettdating før eller mye dating generellt, alltid vært i lange forhold). Nå sitter jeg her som en tulling, hodestups betatt og irriterer meg over at han ikke tar kontakt i hverdagen, at han aldri spør meg om noe, at han aldri klarer å svare ordentlig hvis jeg spør han om noe (face to face) osv. Jeg vet at hvis jeg aldri hører fra meg igjen kunne han ikke brydd seg mindre.

En annen jeg datet ventet derimot så lenge med initiativ til noe fysisk at jeg til slutt mistet interessen :P vi snakker 9 treff og vi har kysset LITT...

Anonymous poster hash: d4b56...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...