AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 Flere enn meg som er stolte av å være norsk når dere er i utlandet? - Where are you from? - NORWAY! Det er like gøy å si hver gang. Norge er på mange måter verdens beste land. Utrolig fin natur, et nesten perfekt politisk system og en skattepolitikk som gjør at selv folk med vanlig jobb klarer seg veldig fint. Jeg har bedre råd enn mange med gode jobber i andre land og kan derfor unne meg masse ekstra når jeg er påferie. Luften er ren i Norge, kriminaliteten er lav. Vi kan gå på ski i gratis pudderløyper om vinteren og vi kan bade i skjærgården om sommeren. På høsten har vi fantastiske turløyper i fjellet og om våren er det fuglekvitter, vakre blomster og 17. mai! Nordlys, mektige fjell og furet værbitt. En stor sportsnasjon er vi også, med håndballjentene og skiløpere i verdensklasse. I'M FROM NORWAY! Jeg har trukket gullstrået som er født i Norge! Anonymous poster hash: 133d9...329 5
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Å være stolt over sin nasjonalitet er idioti. 6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #3 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg pleier ofte å lyve å si jeg heter noe annet enn det jeg heter og jeg er fra et annet land enn det jeg er fra. Anonymous poster hash: 52987...47d
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #4 Skrevet 5. oktober 2015 Å herregud så pinlig lesning. Når du ligger på sykehuset i utlandet og får eksemplarisk hjelp og eget rom. Da er det ikke gøy å si du er fra Norge og at på sykehuset i Norge lå du på gangen i 3 uker.. Anonymous poster hash: eaa22...06c 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er glad for å være fra Norge, og det kjenner jeg på når jeg forteller folk i utlandet hvor jeg er fra. Jeg ser derimot ingen grunn til å være stolt over noe jeg overhodet ikke har gjort noe for eller oppnådd selv. Anonymous poster hash: 57549...419 5
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg pleier ofte å lyve å si jeg heter noe annet enn det jeg heter og jeg er fra et annet land enn det jeg er fra. Anonymous poster hash: 52987...47d Hvorfor det? Anonymous poster hash: 133d9...329
The Kitten Skrevet 5. oktober 2015 #7 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg skjønner ikke hva jeg skal være stolt over. Det er ikke min fortjeneste at jeg er norsk. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Jeg er glad for å være fra Norge, og det kjenner jeg på når jeg forteller folk i utlandet hvor jeg er fra. Jeg ser derimot ingen grunn til å være stolt over noe jeg overhodet ikke har gjort noe for eller oppnådd selv. Anonymous poster hash: 57549...419 OK. Jeg tror du tar feil, men respekterer din tro. Jeg er buddhist. At du har et godt liv er en belønning for at du har levd et etisk liv tidligere. Jeg sier ikke at Norge er perfekt, men å bli født i Norge er et tegn på at vi er skremmende nær å komme til Nirvana Anonymous poster hash: 133d9...329
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #9 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har aldri vært mer glad i norge enn når jeg studerte et år i utlandet Anonymous poster hash: 9e80d...88b
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #10 Skrevet 6. oktober 2015 Jeg har aldri vært mer glad i norge enn når jeg studerte et år i utlandet Anonymous poster hash: 9e80d...88b Dette skjedde med meg også. En merker så godt hva en savner og liker med Norge når en er vekke en stund. Det var selvsagt gode ting med landet jeg var i også, men tror aldri jeg kunne bodd der resten av livet. Anonymous poster hash: 9c708...70d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Har bodd og jobbet fire å i utlandet, de fleste så på meg som en bortskjemt drittunge og skjønte ikke hvorfor jeg orket å jobbe der når jeg var "rik". De tror nemlig at dersom man er norsk så er man rik. Noe særlig annet visste de ikke om Norge. Ble bare lei. Anonymous poster hash: c424f...a6e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #12 Skrevet 6. oktober 2015 Å være stolt over sin nasjonalitet er idioti. Å påstå noe slikt,er idioti. Anonymous poster hash: 966bc...4ab
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #13 Skrevet 6. oktober 2015 For noen negative svar du fikk, TS. Det er ikke lov å være stolt av å være fra Norge, eller i det hele tatt bruke ordet stolt. Janteloven har klamret seg fast for godt. Anonymous poster hash: 19753...639
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #14 Skrevet 6. oktober 2015 Nei, hvorfor skal jeg være det? Norge er vel like bra som andre land i Europa. Naturen her liker jeg heller ikke og jeg liker ikke nordmenns selvgodhet Anonymous poster hash: 05321...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #15 Skrevet 6. oktober 2015 OG sport gidder jeg ikke være stolt over. Hater det. Vi har ingen sportskanaler hjemme. Anonymous poster hash: 05321...4ad 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #16 Skrevet 6. oktober 2015 Hvorfor det? Anonymous poster hash: 133d9...329 Har ingen interesse av videre kontakt eller spesiell samtale med de da engang. de trenger ikke vite noe om meg. Anonymous poster hash: 52987...47d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #17 Skrevet 6. oktober 2015 Her er det fullt av Emo'er Anonymous poster hash: 19753...639
Fandenivoldsk Skrevet 7. oktober 2015 #18 Skrevet 7. oktober 2015 Etter to aar i utlandet foeler jeg meg norskere enn noensinne. Pleide aa tenke at Norge ikke hadde noe saerlig kultur (jada, jeg var ignorant), men det har jeg skjoent er helt feil naa. Merker at jeg smiler hver gang jeg kommer over noe relatert til Norge ogsaa, som "norsk laks" i butikken, hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå