Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 5. oktober 2015 #1 Skrevet 5. oktober 2015 http://www.playbuzz.com/livchambers10/which-european-country-should-you-live-in Jeg fikk Norge You like the peace and quiet of nature, which makes Norway a perfect fit for you. You like a good adventure - and Norway's full of them. Pack up your bags and get moving to this small, peaceful country! Vel da slipper jeg å flytte så det var greit.
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. oktober 2015 #2 Skrevet 5. oktober 2015 Fikk Italia. Dit har jeg ikke lyst til å flytte for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #5 Skrevet 5. oktober 2015 England. Anonymous poster hash: 146f5...96e
Pawn Hearts Skrevet 5. oktober 2015 #6 Skrevet 5. oktober 2015 Italia på første forsøk. Da jeg byttet ut kaffebildet med fiskebåt på stranda, ble det, ikke uventet, Hellas. Men jeg liker kaffe! Heldigvis har de det her også.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Italia her også. Ingen overraskelse akkurat Sei italiana? Anonymous poster hash: 5d250...692
Rumle Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Sei italiana? Anonymous poster hash: 5d250...692 Nei, og jeg snakker ikke italiensk heller. Bare glad i Italia
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Norway 40.media.tumblr.com You like the peace and quiet of nature, which makes Norway a perfect fit for you. You like a good adventure - and Norway's full of them. Pack up your bags and get moving to this small, peaceful country!
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 Norway! You like the peace and quiet of nature, which makes Norway a perfect fit for you. You like a good adventure - and Norway's full of them. Pack up your bags and get moving to this small, peaceful country! Anonymous poster hash: dcacc...ac7
Gjest Overrasket Skrevet 6. oktober 2015 #12 Skrevet 6. oktober 2015 Magari! You love the finer things in life, and you're a bit of a hipster. Italy is full of great photo ops, street wise and food wise, and you would fit right in. Having a rich red wine with the best lasagna you've ever had. Forget wherever you are now, you need a one-way ticket to Venice!
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #13 Skrevet 6. oktober 2015 Frankrike, kunne aldri ønsket å bo der, gjerne ferie da Anonymous poster hash: 87e9e...ae6
Gjest Overrasket Skrevet 6. oktober 2015 #15 Skrevet 6. oktober 2015 (endret) Italia Italia her også. Ingen overraskelse akkurat Fikk Italia. Dit har jeg ikke lyst til å flytte for å si det slik. Endret 6. oktober 2015 av Overrasket
Gjest Bossa Nova Skrevet 6. oktober 2015 #16 Skrevet 6. oktober 2015 You're the embodiment of glamour, with an extreme liking for all things aesthetically pleasing - and France will give you just that! With Paris's art museums, it's nightlife, it's shopping, it's perfect for you. But, the French countryside also has a lot to offer, with it's fields full of flowers and 18th century mansions you would feel right at home! Frankrike. Det passer meg bra.
Rosewood Skrevet 6. oktober 2015 #18 Skrevet 6. oktober 2015 England You're prim and proper - perfectly fit to have an afternoon tea in London! England literally has everything, from nature, to wonderful shopping, to landmarks, to wonderful people! You want to live somewhere it's normal to dress up on the daily, and you also want to have an attractive accent! Say goodbye to wherever you are now, you're moving to England! Kunne virkelig ikke tenkt meg å flytte dit. Fine plasser der, for all del, men nei. Men beskrivelsen passer ganske greit da
Gjest Evans Skrevet 6. oktober 2015 #19 Skrevet 6. oktober 2015 Som ventet: England - godt jeg har bodd der, så er har jeg opplevd det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå